روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

زردِ کهربایی

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۱۵ ب.ظ

اینجا که منم.. انگار عصرا گنجشکای حیاط منتظرن که نون و دونه برنج ببرم واسشون!

چند روزیه اینکارو میکنم.. خودم بیشتر از اونا از خوردنشون کیف میکنم! :))

البته.. یا نباید دونه بدی بهشون.. یا اگه اینکارو کردی، دیگه نباید یهویی فراموششون کنی.. اونا منتظر میمونن...

 

اینجا که منم.. بارون هی میگیره و قطع میشه.. انگار میخواد بباره، اما روش نمیشه.... :)

 

اینجا که منم.. در حال کار کردن، یه لیست آهنگم گذاشتم رو تکرار.. چه آهنگای متنوعی!

عاشق قمیشی.. ابرو کمون حامد زمانی..گنجشکای خونه گوگوش.. نازلی یار آرش کایان.. دریابم یگانه.. بازی والایار...

از شدت سرد و گرم شدن نشکنم خوبه! :)

 

پ ن :

اینجا...:)

sparrow

:)

من و گنجشکای خونه، دیدنت عادتمونه...

من و گنجشکا می‌میریم، اگه تو خونه نباشی....

 

 

 

ب ن :

دوستی که لطف میکنی و خیلی به اینجا سر میزنی.... لطفا برو پی کارت.. یا حداقل آدرسی چیزی بده، بی جواب نمونی!

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • ۴۲۳ نمایش
  • روزمرگی

گـوگـوش

نظرات (۸)

کار خوبی میکنی ثواب داره 
پاسخ:
احتمالا... :)


خوش اومدین.. :-)


آخی...امید گنجشکارو ناامید نکنیدا...

اونجا که شمایید، عجب آهنگایی
مخصوصا عاشق قیمیشی...
پاسخ:
خیالتون راحت.. ناامید نمیشن... مگر اینکه بهار شه و خودشون نیان! :)


جای فوق العادیه..! :)
خیلی قشنگه آهنگش...
گنجشکک اشی مشی رو هم بذار :)
مهندس روزت مبارک :) ♣
پاسخ:
الان فاز فرهاد نیست.. آهنگ حامد زمانی معادلات رو به هم میزنه! :))
ولی چشم.. :)


خیلــی ممنـــون .. :)
روز شما هم(؟:) ) مبارک.. :-)
روز ما یک فروردینه عزیزم 😎😛
عید نوروز :)
پاسخ:
اول فروردین مگه چ روزیه؟ :)
:)

با یه روز تاخیر-_-(از تاخیر بدم میاد) روزتون مبارک(:
پاسخ:
سلاام:)

خیلی ممنون..
روز شما هم مبارک (7 اسفند)
البته در آینده!:))
7 اسفند؟😐
روز وکیل مدافعه؟😧
من؟وکیل مدافع؟شیب؟بام؟😶
پاسخ:
روز زن و مادر..:)
اوه خدایا...(((:
ممنون[خجالت]
پاسخ:
تمنا.. :-)
جدیدا بارونم خجالتی شده:)
پاسخ:
آره فک کنم! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">