روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دانلودانه

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۰ ق.ظ
نمیدونم اینجا کجاست.. ولی من باید الان اینجا باشم! -_-



میگن.. از یه جایی به بعد دیگه حسش رو نداری موزیک های پلی لیستت رو رد کنی، هر چیزی که بخونه گوش میدی!
پیشنهاد زیر واسه اونائیه که حرف بالا رو میگن...

+ اگه دوست دارید آهنگای تصادفی گوش بدین و نرم افزار online Radio Box رو ندارید.. پیشنهاد میشه دانلود کنید.. :)
فقط یادآور بشم که حجم زیادی مصرف میکنه.. مثلا ساعتی حدود 100 مگ..


+ 13 تیر
378روز.... :| :) :| ...
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • ۵۸۶ نمایش
  • روزمرگی

دانلودانه

نظرات (۱۴)

من یاد آور میشم که من رابطهه‌ی عکس دارم با مصرف زیاد حجم:))
من‌ یه فیلم چند ثانیه‌ای دارم نمیدونم مال کدوم جهنمیه، ولی لامصب عین بهشته، خیلی به کسایی که اونجا زندگی میکنن حسودیم میشه، هرگاه نگاش میکنم میگم اگه یه گنجشکِ اونجا بودم هم بهتر از وضعیت الانم بود:| :))
پاسخ:
یعنی وقتی مصرف حجم زیاده، شما کم مصرفید؟! :)

اگه رابطتون بهم خورد با مصرف حجم.. ممنون میشم اون فیلم رو اینجا هم بذارین.. :)
گنجشک هم گزینۀ خوبیه! :)
نه یعنی کلا با هم همخوانی نداریم و به نوعی در تضادیم:))

حالا بخاطر شما یه چند میگ بیشتر مصرف میکنیم:)) 

http://bayanbox.ir/info/6474738366189676213/4-5805529408789808697

+مطمئنم الان یکی پیدا میشه بگه این که چیزی نیست من از این خیلی قشنگتر هم دیدم، ولی من به همین راضیم به خدا:)

پاسخ:
انشاا... که به خیر و خوشی کنار بیایین با هم! :)

آبشار ..کلبه.. فوق العاده ست.. :)
متشکر بابت آپلود فیلم..:)
امید است که خالی کردن حجم اینترنتتون رو به این فیلم 2 مگی ارتباط ندین! :))

+ من هم راضیم! منتها نه بعنوان گنجشک! :) حداقل به عنوان تصویربردار این ویدئو..
چرا تا یک سال اینده یادم می‌مونه اینجا فیلم آپلود کردم:))
+‌ #پر_توقع_نباشیم :))
پاسخ:
همچین دور از ذهن هم نبود.. :/

#قانع_هستیم :)
اقا حالا من یه چیزی گفتم!:))
 یاداور میشم که من اصفهانی نیستم‌ها، جنوبیم، دست و دل بازی خصلت ماست:))
پاسخ:
صدق گفتار اصن چیز بدی نیست که!
:)


بله ارادت داریم نسبت ب جنوبیا..:)
حالا چرا اصفهانیا رو میزنید؟! :))
+  ب دور از شوخی.. مردم اصفهان یکی از با فرهنگ ترین های کشورمونن...
واقعا نامردیه آدم یه شب اینجا سر نکنه ...
منم میام :)
پاسخ:
واقعا...

مثل همون شمال؟! :)
واسه همین میگم دست و دلبازم دیگه،دارم صدق رو میگم:))
نزدم فقط گفتم یه یه کم زیادی اقتصادین:)) البته تو این اوضاع حق دارن:)
+ شوخی میکنم، واقعا مردم خیلی خوب و بافرهنگ و دوست داشتنی هستن، فقط اگه لطف کنن کمتر ادرس اشتباه بدن من خیلی بیشتر متشکر و علاقه‌مند میشم بهشون:))

پاسخ:
آدم صادق حرفشو عوض نمیکنه دیگه!
لذا همون حرف اولتونو میپذیریم..:)

خیلی زیادی! :)

+ پس معلومه تو تبریز آدرس نگرفتین!! :))
آدرس که میدن، قشنگ بعد از یه دور قمری تو شهر، هدایت میشین به همون نقطه اولیه! شاید هم برگردین شهرتون اصن!:)
باید بطلبه خب
مایم کم توفیق :)
پاسخ:
شمال بطلبه؟! :)
شما تصمیم بگیرید.. حتما میطلبه..:)
اوووف پس کلا سراسریه:| اره تا حالا تو تبریز ادرس نپرسیدم، البته میتونه دلیلش این باشه که تا حالا تبریز نرفتم:)) ولی اصفهانیا واقعا بد ادرس میدن:|
پاسخ:
:))
کلا آدرس دادن مقولۀ سختیه!
طرف دوست داره صفر تا صده آدرسو خودش بده! نمیگه دو تا چهارراه پائین تر بپرس از یکی دیگه!
میدونی فاکتورهای موثر روی تصمیم گیری من خیلی زیادن ...
ازادی نداریم که :)
پاسخ:
چندمجهولیه معادله‌ش؟! :)

آزادی؟! :)
خدا صبر بده بهتون پس.. :))
مرسی همچنین :)
پاسخ:
:)
مچکر.. :)
سلام 
تصویر میخوره ایتالیا /فرانسه باشه :)

ایشالا یه روزی قسمت بشه برین :)



پاسخ:
علیک سلام..:)
به تصاویر ارسالی کاوشگر کنجکاوی از مریخ هم بی شباهت نیست!:)
چرا ایتالیا و فرانسه؟ رشته کوه های این مدلی دارن؟

مچکر.. شما نمیاین؟:)
من کوه سبز رو ترجیح میدم!
کوه خاکی دوست ندارم :)
پاسخ:
کوه سبز که جای خودشو داره بدون شک..
ولی اینجا هم خیلی خوبه..
اونوقت ک عکسو گذاشتم.. ب خاکی بودنش فکر نکرده بودم!:)
  • خانه ی هوشمند
  • خیلی جای دنجی این عکس که گذاشتین. واقعا کنجکاو شدم بدونم کجاست.
    پاسخ:
    سلام
    اگه پیدا کردین ما رو هم بی خبر نذارین..

    خوش اومدین..:)
    سلام 
    وقتتون بخیر :)

    جواب :
    نه اون خونه ی /ساختمونی  که بالای کوه هستش  بیشتر به  خونه های ایتالیا و فرانسه میخوره :)



    خواهش میشه :)
    بزارین یه وام سفر بگیرم بعد بیام :))

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.. وقت شما هم بخیر..:)

    آها.. از اون نظر.. :)

    خوشحال میشیم..:)
    پس واسه ما هم بگیرین لطفا!:))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">