روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

گاهی به کتابهایت نگاه کن

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ
از طرف وبلاگ «طلوع من» دعوت شدم به بازی "گاهی به کتابهایت نگاه کن".. :)

اصل بازی بر اساس به اشتراک گذاشتنِ متنیه که اول کتابی که هدیه گرفته شده، نوشته میشه...
اما فکر کنم کل کتابهایی که تا حالا هدیه گرفتم، به زحمت به تعداد انگشتای یه دست برسه! و هیچکدوم از اونا هم متاسفانه یادداشتی ندارن تا جایی که یادمه...

واسه همین تصمیم گرفتم تصویر یکی از صفحاتِ آخرین کتابی رو که از یه دوست فوق العاده‌م هدیه گرفتم، بذارم اینجا...
Quran



+
اسی خانم امیدوارم خرده نگیرین .. بابت عوض شدن غیر ارادیِ موضوع بازی! :)

++
از همه دوستانی که این پست رو میخونن.. دعوت میکنم که تو بازی شرکت کنن.. :)
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۵
  • ۵۸۳ نمایش
  • روزمرگی

بازی

نظرات (۳)

چه هدیه ی قشنگی:)
دلم هدیه خواست:)))
یاعلی
پاسخ:
قابل شما رو نداره.. :)

علی یارتون...
مرسی که شرکت کردین :)
چه کتاب فوق العاده ای هدیه گرفتین ^_^
به تمام کتابهایی که هدیه نگرفتین می ارزه! ^__^
+ خرده چرا؟؟!!! اتفاقا خیلی هم حرکت پسندیده و ایده ی با ارزشی بود :)
ممنون :)
پاسخ:
تمنا :)
خیلی خوب بود.. مخصوصا ک زمانی بهم هدیه شد که میخواستمش!

+  مچکر ک خرده نمیگیرین.. :-)
خواهش
ممنون :)منم یه جورایی شرکت کردم!
پاسخ:
بسی خوب..:)
ممنون ک شرکت کردین....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">