روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مساحت زیست

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ
از طرف باران خانم دعوت شدم به چالش یا بازی "مساحت زیست من"
داشتم به چیزهایی فکر میکردم ک نبودشون زیستن رو ممکنه سخت کنه.. گوشی.. ساعت.. کیف و ...
اما یواش یواش همشون خط خوردن و تنها همین دفتر و دفترچه و قلم موند!
LiveArea
تازه تو اون دفتر هم، خیلی وقته ک چیزی ننوشتم! نصف برگه هاش خالی ان!
چقدر مساحت زیست کوچیکی دارم! :)
قسمت اعظمی از مساحت زیستم به فکر و تخیل و قسمت ثبت خاطرات مغزم! مربوط میشه.. ک نمیشه عکسی ازش بذارم...


از دوستان گرامی که اسم وبشون تو ادامه اومده، دعوت میکنم ..اگه مایل بودن.. تو بازی شرکت کنن...
هنـوز.. یلدا خانم    still.blog.ir
همسایه ماه..   hamsayehmah.blog.ir
خلوت من..    khalvate-man.blog.ir
در مسیر ناکجا آباد..   freemine.blog.ir
یک دیو..    yekdiv.blog.ir
من لی غیرک..   sokot118.blog.ir
هواتو کردم..   god-like.blog.ir
و.. گمنام    yekgomnam.blog.ir



+ دوستانی که لطف کردن و تو بازی شرکت کردن.. :)
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۱۱
  • ۱۱۹۰ نمایش
  • روزمرگی

بازی

نظرات (۱۰)

سلام چقدم خلوته انصافا :))
ممنونم که شرکت کردین .
خودکارتون که شبیه کپی شده خودکار داداش کوچک منه :)
حالا تو این دفتر چی مینویسین ؟
حقا و انصافا با همین مساحت زیست تون جا داره روانشناختی بشین حالا :دی :))




+
راستش منم میخواستم یلدا خانم رو دعوت کنم ولی چون یک احساس کردم نیستند تو بیان برای همین هم اسمشون نگفتم :)
دوم اینکه خودم اونجا مهمان خانومی دوست داشتنی بودم برای همین روم نشد سایر دوستان رو دعوت کنم (خجالت )
ولی بخش اعظمش به این خاطر بود که گفتم لابد حضور ندارن تو بیان.
از همین تریبون من عذرخواهی میکنم از ایشون و منم به نوبه خودم از ایشون دعوت ویژه میکنم که شرکت کنند 🌹💐
بازم ببخشین انصافا 
پاسخ:
علیک سلـام :)

ممنون از شما..

باور کنید خودکار خودمه! :))

گاه نوشته.. خیلی وقته چیزی ننوشتم توش.. انگار از ثبت خاطرات هراس دارم.... :)

خیلیی ممنون.. ب شرطی که زیرش نزنیدا.. :)
اگه ممکنه، هر کدوم از 8 دوستی رو که دعوت کردم، شرکت کردن.. رو هم روانشناختی کنید... 


+
نه دیگه قبول نیست.. باید قبل از من دعوتشون میکردین... :))
ایشون اینجام مهمون ویژه هستن! چقدر طرفدار دارن.. :)
به شرط حیات ان شاا... شنبه صبح شرکت میکنم:))
مساحت زیستتون خیلی جمع و جوره ولی مفیده:)
یاعلی
پاسخ:
شنبه صبح ؟! چ زود! :)
خیلیی! :) مرسی
  • هنوز... هنوز...
  • مرسیییی
    هم از شما هم از باران جانم

    چه پست خوبی
    حتما منم شرکت میکنم
    ولی یه مشکلی دارم !
    من باید کل زندگیمو ضمیمه کنم اینجوری!!!:))))
    از عشقم و ساحل و دوستام و گلام و آشپزخونه م و کتابام و سر رسیدم و آهنگام و لباسام و لاکام و رنگها...... گرفته تا وبلاگ و کانالم!!!
    پاسخ:
    خواهش میکنم ^-^


    خوشحال میشیم شرکت کنید..

    اَ اَ اَ..(با لحن امیرعباس!:) )
    چه مساحت زیست پر و پیمونی دارین..:))
    مشکلی نداره ک.. همه رو ضمیمه کنید تا حد امکان...:)

    اگه شامل آدما هم بشه.. منم باید مامانمو ضمیمه کنم اینجا!:)) و البته کل خانواده..
    نفهمیدم مساحت زیست یعنی چی اندکی توضیح می دید 
    پاسخ:
    سلـام :)
    خوبین؟؟

    منم در جریان فلسفه بازیش نیستم!
    ب نظرم مساحت زیست، اون مواردی رو که تو زندگی روزمره زیاد باهاش در ارتباطیم، شامل میشه..
    چه قدر ساده خوب و خاص...
    عالی بود آقا... :)

    مرسی از دعوتتون ب روی چشم ان شاالله توی همین دو سه روز اخیر شرکت میکنم :)

    پاسخ:
    مررسی .. عالی دیدین....:)

    چشمتون روشن :-) ممنون بابت قبول دعوت..
    فدایی داری میثم جان
    قلمت سبز و نویسا
    چشم انشالله دعوتت رو اجابت می کنم
    پاسخ:
    قربون شما :)
    مرسی ^_^ شما بیشتر..
    چشمتونم روشن.. ممنون :-)
  • مهرداد طارقلی
  • جالب بود...
    پاسخ:
    سلـام :)
    ممنون..

    +
    خوش اومدین..:-)
  • مــ. مشرقی
  • منظور چیزایی هستش که اگه نباشه نمیتونید زندگی کنید؟
    پاسخ:
    بله.. تا حدودی همینه..
    البته باید منظور اصلیشو از مبدع چالش بپرسید..

    +اگه مایل بودین، شما هم شرکت کنید... :)
  • مــ. مشرقی
  • سلام
    خوشوقتم با پیج تون اشنا شدم. :)
    پاسخ:
    سلـام
    ممنون.. همچنین.. :)

    +
    خوش اومدین..:-)

    ببخشید دعوت کرده بودین من نبودم تا پستشو بذارم...
    مساحت زیست من..
    خانواده..
    پاسخ:
    خواهش میکنم.. :)
    الانم ک نیستین! :|

    +
    ممنون ک شرکت کردین.. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">