روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بهترین شغل

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

یه ویدئو دیدم از کلیپ های مجموعه "بیشتر از یه نفر" .. گفتم اینجا هم بذارم! با این عنوان که ..


بهتـریــن شغـل واقعـا چیـه ؟


یه سوال قشنگم میپرسه تو آخر ویدئو.. 

اگه به همین روندی که دارید، ادامه بدین .. ده سال بعد کجا هستین؟

و .. الان میخواید ده سال بعد کجا باشید؟

+ لینک اصلیش..


ب ن : یه ویدئوی دیگه..

اولویت بندی کارها : 80 درصد آدما این اشتباه را مرتکب می شوند...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۵
  • ۵۲۱ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۶)

احتمالا بازم همینجا:)
دوست دارم دکتر(یا پرستار) باشم و تو پایتخت زندگی کنم اما با این روندی که من دارم ۱۰ سال دیگه هم همینجا نشستم:(
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
چرا خب؟! البته اکثرمون همینجوری هستیم...
امیدوارم با تغییر روند فعلی.. برید سراغ اون چیزی که دوستش دارید...
چشم. همچنین :)
علی یارتون
چون روز درگیر مهمونی خدا هستیم:) و شب خوابمون میاد کی بخونیم؟
البته من کلا در مورد درس تنبلم ولی تا خواستیم تنبلی رو بزاریم کنار هم خدا دعوتمون کرد:))
حالا ان شاا... این روزها بهتر بشه:)
ممنون
یاعلی
پاسخ:
:)) بازم عامل بیرونی ، شد دلیل تنبلیامون! :)
میشه در طول روز ب جای درگیری بخوابیم و شب بخونیم!
بهونه بعدی؟؟
:)

انشاا... :)
والا یه شب امتحانش کردم ها ولی شبهای بعدی تنبلیم گل کرد نشد.
وگرنه خیلی وقته باید همین کار رو بکنم.
دیگه بهونه ای نیست متاسفانه:)))
و من الله توفیق:))
پاسخ:
ب شرطی که روزا رو هم بیدار نمونید دیگه!
خب خدا رو شکر.. خودتونم اذعان کردین که پیام قبلیتون دلیل نبوده.. بهونه بوده! :))
با آرزوی موفقیت :)
حالا من یه چیزی گفتم شما چرا سو استفاده میکنید؟ :))
تلفیقی از بهونه و دلیل بود:))

پاسخ:
سوء نه.. حُسن استفاده :)
بله بله! :)
  • پیمان کرامتی
  • کارگردانی،نویسندگی،فوتبالیست
    پاسخ:
    ممنون از حضور و نظرت..:)

    + قشنگ معلومه ک پست رو خوندیاا!:))
    سلام
    قبل دیدن فیلم نظرم این بود که شغلی که باهاش حالت خوب باشه و از درون احساس خوشبختی و ارتقای درون رو حس کنی ، حالا هر شغلی ، بسته به افراد مختلف متفاوت میتونه باشه .
    بعد دیدنش این رو هم اضافه میکنم که علاوه بر احساس خوشبختی درونی و حال خوب بتونی از اون کسب درآمد راضی کننده ای هم داشته باشی .

    ممنون ، هر دو ویدئو تلنگر و یاداوری خوبی بود در این زمینه .
    پاسخ:
    سلـام :)
    حالتون چطوره؟؟

    همینطوره ک میفرمائین..
    در کنار رضایت شغلی و درونی و حال خوب.. درآمد هم مهمه و مرتبط با همون رضایت و حال خوب...

    خواهش میکنم... چ خوب که ویدئوها رو دیدین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">