روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دو رنگی

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

barg

 

یه روز مرد خدایی.. یه روز اهل ریائی

دوستی میگفت.. بانو مهستی مشخصات یکی از نامزدها رو چهل سال پیش گفته بوده تو این آهنگ!

کیه ب نظرتون؟! :)

 

ب ن : 14اردیبهشت

اگه کسی غیر از رئیس فعلی رئیس شه.. شرایطش باشه به گزینه های فراتر از ریاست هم فکر خواهد کرد!

امضاء : خودم! :)

 

آخرین پست انتخاباتی

یه روز مرد خدایی

یه روز اهل ریائی

یه روز مرد قناعت

یه روز حاتم طایی

یه روز آتش خشمی

یه روز مظهر مهری

یه روز عاشق عشقی

یه روز اهل جدایی

یا یک رنگی و موندن

به دل مهر و نشوندن

یا یک پارچگی محض

یا از ریشه سوزوندن

 

یه روز پاک و منزه

یه روز غرق گناهی

یه روز بنای ناجا

یه روز پشت و پناهی

یه روز اهل نوازش

یه روز دشمن سازش

یه روز خاکیه راهی

یه روز غریب و سرکش

یه روز اهل نوازش

یه روز دشمن سازش

یه روز خاکیه راهی

یه روز غریب و سرکش

یا یک رنگی و موندن

به دل مهر و نشوندن

یا یک پارچگی محض

یا از ریشه سوزوندن...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۱
  • ۹۴۷ نمایش
  • روزمرگی

مهستی

نظرات (۹)

اون قسمت سازش و اینا به نظر من مشخصات دکتر حسن:)
ولی مهم نظر مهستی و بس:)))
یاعلی
پاسخ:
جالبه.. :)

مهستی یه ظرفی رو تعریف کرده بود ک ظاهرا خیلیا تو قالبش قرار میگیرن! :))
روحش شاد


+
با اجازتون اسمارو حذف میکنم...

ایشونم میتونه باشه.. اما منظورش ایشون نبود!
فکر میکنم اون "بلای ناجا" باشه

چه مثال کوبنده ای!!! :))
پاسخ:
شاید.. متن رو کپی کردم...
اصن فکر میکنم تو ترانه چیزی غیر از ناجا میگه...
بلای ناجا یعنی چی اونوقت؟؟


کدوم مثال ؟! :)
ناجا!! =)))
شاید هم بلای ناگاه باشه! o_O
پاسخ:
ج قبلیمو پاکش کردم.. :))
ناگاه درست تره نسبتا...

بالاخره چی بنویسم؟! :))
همون مثالی که اون دوست درمورد کاندیداها زده دیگه! :))
البته من نمیدونم کدومشونه! ولی درکل مثال کوبنده ای بود :دی

ناجا یعنی نا بجا، ولی خب مگه بلای بجا هم داریم؟ :|
باید چیزی باشه که درمقابل پشت و پناه بیاد، بنای ناجا خب یعنی چی؟ مگه بنایی داریم که ناجا باشه؟ o_O
پاسخ:
بله بله.. کوبنده بود! :) کوبنده و آهنگین! :))

من تایید نکردم متنی رو ک نوشتم..
اما معادل متناسب با پشت و پناهم پیدا نکردم واسش!
من بنای ناگَه میشنوم!!
کار خوبی میکنید:)
تو گونی نریم صلوات:))))
یاعلی
پاسخ:
اللهم...
با لحن بیژن قالپاق!! :)))


+
البته اون دوستمون کس دیگه ای مدنظرش بود..:)
بانو مهستی...
خدایش بیامرزد
پاسخ:
الهی آمین...

کی بوده ب نظرتون؟؟ :)
چه جالب:))
پاسخ:
بله..:)
به نظرتون کی میتونه باشه؟
  • پیمان کرامتی
  • حالا واقعا کیه خخخ
    پاسخ:
    نظر شما چیه؟! :)
    رسیدن به خیر...
     به نظر من همشون!!
    :))
    پاسخ:
    نظر منم نزدیکه ب شما!:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">