روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

Git

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

RainStorm

Git.. Git.. Gitme dur ne olursun...

ب ن 1 : 

ترجمه ترانه بالا..

 

ب ن 2:  23آذر.. خلاص!

TheEnd

ب ن 3 : 25آذر

گاهی آدم به مطلبی برمیخوره که همه چیزایی که تو اون نوشته هست رو قبلا میدونسته و حتی درک کرده.. اما شاید تو ناخودآگاهش به این فکر میکرده که ممکنه نظرم اشتباه باشه.. و اون نوشته یه جور مهر تاییدی میشه رو نظرش!  احساس میکنم چقدر به این مدل تایید ها علاقه مندم و نیاز دارم!

مثل این مطلب.. 

 

ب ن 4 : 25آذر

اولین برف پائیزی امسال ک موفق شدم ببینمش!

 

ب ن 5 :

عیدتون مبارک... :)

---

 

Madem ki istiyorsun öyleyse durma git

Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim

Sende bilirsin hiç bir acı sonsuza dek sürmez

Hatta her an yeniden sevebilirim

Olmazdı bende biliyorum haklısın haydi git

Korkma seninle gerçekten dost olabilirim

Aslında bende uzun zamandan beridir sana

Ayrılmak istediğimi söylemedim haydi git..

Git.. Git.. Gitme dur ne olursun

Gitme kal yalan söyledim

Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim

Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var

Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim

İkimiz içinde doğru olan böylesi git

İnan bana sandığın kadar üzgün değilim 

İçimde yepyeni bir hayata başlamanın

Sevinci ve heyecanı var artık git..

Git.. Git.. Gitme dur ne olursun

Gitme kal yalan söyledim

Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim

Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var

Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim

                                  Git - Sezen Aksu

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۳
  • ۱۲۱۲ نمایش
  • روزمرگی

آکسو

ترکی

نظرات (۱۸)

به سلامتی تموم شد؟!
پس شیرینی بده شدین :))
اما چرا 21؟ o_O
پاسخ:
سلامت باشین..
مثلا! :)

خواهش میکنم.. شماره کارت قنادی(رستوران یا...) سر محلتون رو بگیرین.. واسش کارت ب کارت کنم! :)

پس چن تا؟! :))

سلام

چی تموم شده ؟؟؟

شیرینی چی قراره بدین ؟؟

چرا لپ تاپ من هیچی نشون نداد ؟:|:(


پاسخ:
سلـام :)
سربازی!
هیچی!! :)) شیرینی اتمام خدمت ! البته کی داده کی گرفته!!
آهنگش ترکی یه... 
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 
روز خیری برای پسر دایی منم :) که سربازیش تموم بشه :)آمین.

پس چرا به اسی خانم ، شیرینی میتونین بدین به من نمیدین ؟o_O:|
نخیر آقا میثم باید شیرینی بدین :)


+
من برم ادامه درسمو بخونم دیگه :)
بازم تبریک بازم مبارکه ...
واقعا خوشحالم براتون که دیگه راحت شدین :)
حالا من جاتون باشم یه دل سیر چند روز میرم مسافرت و  میگردم و میخوابم :)


پاسخ:
ممنووووون :)
ایشالا واسه ایشونم تموم میشه ...

به ایشونم ندادم ک هنوز! :) چشم.. شما هم شماره کارت قنادی یا... سر محلتون رو بگیرین:)
الان ک فکر میکنم.. دوران سربازی بهتر بود!! :))

+
بازم ممنون
چی بگم والا... :)
تبریک میگم.به سلامتی:)
پاسخ:
خیلی ممنون.. سلامت باشین .. :)
  • هنوز یلدا
  • دیروز میخواستم ترجمه ش رو بنویسم، فرصت نکردم...این ترجمه خوبه...یه چندجای کوچیکش اشتباه داره ولی...
    خیلی دوس دارم این آهنگ sezen aksu رو. کلا آهنگاش قشنگه...
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون.. :) احساس کردم کمی اشکال داره ترجمش..
    بله.. تقریبا فول آلبومشو دارم! با اینکه چیز زیادی متوجه نمیشم! :)
    =)))))))))))))))
    وای خدا چقدر خندیدم :))))))))
    ای واران حسود ;)

    محله ی واران اینا اصلا مغازه نداره :دی
    اما سر خیابون ما قنادی داره! شماره کارتشو براتون میفرستم :))
    پاسخ:
    :)))
    حالا چرا خندیدین؟؟
    منم همینجور الکی دارم میخندم!!:)

    مطمئنید مغازه ندارن؟؟:)
    حالا ی شوخی کردم.. شما چرا جدی میگیرید؟؟:))
    بخاطر کامنت واران!
    من میییدونم :دی
    نه دیگه باید شیرینی بدین! این همه روزا و ماهها رو شمردین واسه رسیدن چنین روزی!
    مگه دوساله نیست؟
    پاسخ:
    :))
    رفتین اون طرفا پس!
    عجب! خب شماره کارت و اسم طرفو بدین بفرستم دیگه! :) نوع و مقدار و قیمت رو هم مشخص کنید با رسم شکل!! :))
    خیلی وقته ک دیگه 24ماهه نیست.. قبلا 18 ماهه بود تازه!
    آره شنیده بودم 18 ماهه، اما 21 نشنیدم
    نه نرفتم :))
    در اسرع وقت اعلام میشه :دی
    پاسخ:
    مدتیه که 21ماهه‌س...

    علم لدنی دارید پس! :)

    بله.. :)
    + خدا به خیر کنه (نجوای پنهانی با خودم!)
    :)
    من شیرینی نخواستم :|

    اسی :|:)
    حسود نیستم خب منم شیرینی خواستم :|
    مگه چیه ؟:(
    تازه دیگه هم نمیخوام.
    نه برای حرفای تو بلکه بخاطر جیب آقا میثم است میترسم از بس ازش شیرینی بگیریم 
    بره خودش دوباره سرباز کنه والا :دی 

    +
    اصلا بزار خودم از این امتحان بوقم قبول بشم اونوقت خودم کلی شیرینی میدم :))

    پاسخ:
    الان قهر کردین؟ :)

    نه.. خیالتون راحت برنمیگردم .. شما شیرینیتونو بگیرین! :)


    +
    شیرینی بلاگی؟ :)
  • هنوز یلدا
  • اگه شیرینی میدید، منو یادتون نره ها
    پاسخ:
    چشم.. شما ک حتما...
    شماره کارت میدین؟ :)
    نه :)

    خیالم ناراحته واقعا شیرینی میدین ؟
    یا فقط حرفه ؟:)
    پاسخ:
    خیلیم خوب (:)

    یا فقط حرفه! :)))
    میدم دیگه.. :)


    منم تو خرید شیرینی شریک .. مخصوصاً برا خانوم معلممون دو تا جعبه ببریم میثم:))))
    پاسخ:
    مرررسی از شراکت دست و دل بازانتون :) تا الان ک کسی ش کارت قنادی سر محلشون رو نفرستاده! شما بفرستین ..:)
    حق السکوت تقلب کردنامون تعبیر نشه یه وقت.. ؟! :)))
    حالا چند کیلو قراره دست به جیب بشین بدین ؟:)
    تر میدین یا خشک ؟
    اینا رو باید بدونم که بگم هوم ؟:)
    ممنونم 
    پاسخ:
    چند کییلووو؟! :))) نمیدونم.. شما ب چند کیلو فکر میکنید؟! :))

    شما تعیین کنید تر و خشکش رو..هر کدومو دوست دارین..

    پس بیزحمت هر کیلو و هر نوعی که خودتون دوس دارین رو بپیچین تا من میام میبرم :))

    جدی میام میبرم :)


    نوعش رو خودتون انتخاب کنین دیگه :)

    دوس دارم انتخاب با شما باشه لطفا :)

    ممنون

    پاسخ:
    میایین قزوین؟! :)
    تشریف بیارین! :)

    من لطیفه دوست دارم! همونو میگم میپیچن(میچینن؟!) واستون.. :))

    عجبا ! لطیفه چیه ؟

    قراره شیرینی بدین دیگه :|


    اتفاقا یه فامیل داریم تو قزوینه شاید اومدم :)):دی


    حالا بگین خدایی سوال رو با سوال جواب ندین دیگه :|

    پاسخ:
    خب لطیفه یه نوع شیرینی خامه ایه دیگه! ما ک اینجا میگیم لطیفه.. اونجا نمیدونم چی میگن! :)

    اوه اوه.. جدی شد قضیه! :))
    تشریف بیارین..:)
    بخدا می فرستم چه خانوم معلم نمره بده چه نمره نده)))

    پاسخ:
    کارتون درسته.. :))
    معلومه در پس ذهنتون امید دارید ب نمره گرفتنا!:))
    سلام 
    من نمیدونم من که نشنیدم :|:)
    ولی خب اگر هست لابد هست :)
    لطف میکنین ممنونم 
    آقا میثم هر مقدار که دوس دارین از شیرینی تمام شدن سربازی تون رو میگیرین 
    و فرداشب نرسیده به یلدا ساعتش با خودتون ممکنه عصر باشه صبح باشه هر چی :)
    بین کودکان کار محل تون یا جایی که میشناسین بین دخترا و پسرای نوجوان (کودکان کار )
    ولی از نظرتون نیازمند باشه توزیع کنین :)
    سخته میدونم ولی شیرینی مرخص شدن از سربازی تون رو شیرین تر میکنه :)
    اگر کودک کاری نداشت شهرتون بین کودکان نیازمندی یا کودکان ایتامی که خودتون میشناسین 
    یکی یک دونه شیرینی بدین :)
    اونا تو اون شب یلدایی شیرینی بخورن انگاری من خوردم :)
    ممنونم:)
    البته اگر دوست دارین اینکارو بکنین ممنون میشم :)

    شاید یک درصد هم فکرش رو نمیکردین که اینجوری من شیرینی سربازی رو مطالبه کنم :))
    درسته ؟:)
    ببخشید بازم و ممنونم. 


    +
    درضمن ممنونم بابت قبول زحمت اون ایمیل :)
    به زودی بهتون متن و آدرس رو براتون میفرستم. 

    پاسخ:
    سلام
    با همین اسم تو  نت سرچ کنید..  هستش

    چ سخت شد!:):|  کودکان کار یا نیازمند رو پیدا کردن سخت نیست؟ ممکنه همشون ی جا نباشن!
    چشم.. سعی میکنم تا حد ممکن انجام بدم..

    نه واقعا!:)

    +
    خواهش میکنم.. در خدمت هستم..

    پس ببخشید (خجالت )

    سر چهارراه ها هست کودکان کار ...

    هر کدومشون دوست داشتین انتخاب با خودتونه .

    یا کودکان نیازمند یا کودکان کار یا کودکان یتیم ...

    ممنونم ...

    پاسخ:
    منم ب همون فکر میکردم..سرچهارراه ها...
    البته ممکنه کودکای نیازمند بشناسم اما خب جایی ک ن ب اونا بربخوره ن خونوادشون رو شاید ندونم کجاست

    خواهش میکنم..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">