روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

معصومیت

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

گاهی دلت تنگ میشه واسه معصومیت از دست رفتت.. واسه وقتایی ک بچه تر بودی..

حس خوبی نیست بعضی چیزا رو از دست بدی.. ولی درعوض چیز خاصی ب دست نیاری ..

حس خوبی نیست ...

 

 

+ 5 شهریور..

استاد داود رشیدی درگذشت...

لبخندهات همیشه یادمون میمونه.. 

Childhood

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • ۶۲۳ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۱۳)

 آره حس خوبی نیست...
پاسخ:
بله....
سلام 
خوبین ؟
موافقم اونقدر که یاد خاطرات کودکیم افتادم...
دلم برای کودکیم تنگ شد :((

+
واقعا حس خوبی نیست :(

پاسخ:
سلام
شکر..
شما خوبین ؟

همینطوره...

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
:)
وییییییی عکس رو :)
اوم همیشه دلم تنگ میشه واسه دوران طفولیتم
پاسخ:
:))
دل من واسه دوران کودکی تنگ میشه.. ولی واسه دوران کودکیم زیاد نه..!
واقعا خیلی سخته..
وقتی یچه ای,دوس داری بزرگ شی زود.وقتی هم بزرگ شدی دل تنگ میشه واسه بچگیا
پاسخ:
ب جای زندگی تو لحظه ..همیشه حسرت آینده و گذشته رو میخوریم!
هیچ هم دوران معصومانه ای نبود! والا! ما خودمون رو با بچه های الان مقایسه می کنیم فک می کنیم خیلی فرشته بودیم! درحالی که هیولای ویران گری بیش نبودیم  :/ در کل مخالفم  :/
؛)
این عکس خودتونه؟؟؟ :)
پاسخ:
شیطنتشون ناقض معصومیتشون نیست..

والا ما که هیولای ویرانگر نبودیم.. شما رو نمیدونم!:/
:))

بله.. دوسالگیم فک کنم.. :)
چه قدر کوچیک :)
خداییش به این چهره نه ویرانگری میاد نه شیطنت!
من خیلی وقت پیش ها، بعد از دیدن عکس های نوزادیم،  داشتم  فکر می کردم پدر و مادرم بعد از این که من بزرگ شدم چه قد تو ذوقشون خورده:)) از یه کرم نرم تپل تبدیل شدم به یه دراز بدقواره ی بی ریخت :)))
به هر حال من مخالفم :/
پاسخ:
اوهوم:-)
البته طبق اقوال و شواهد موقع گرفتن این عکس داشتم گریه میکردم!

طفلی پدر مادرتون!:))) اونوقت کرم نرم تپل چ شکلی میشه دقیقا؟ :))

ب هر حال شما مختارین !:/
نظرتونم محترمه:)
حس خوبی نیست...
پاسخ:
همینطوره...
سلام میثم
هم مظلوم بودی و هم معصوم
الانم عالی هستی
پاسخ:
سلـام محمدرضا خان :)
الهی ^_^
مرسیی.. خودتون خوبین ک همه رو خوب میبینین :)
دلم برای حس بچگی هام تنگ شده.
اره واقعا حس خوبی نیست...
یاعلی
پاسخ:
فارغ از خیلی چیزا بودیم...
واقعا

علی‌ع یارتون :)
آخی :)))
زندگی خیلی چیزا رو از ما میگیره...
پاسخ:
^__^

مثلا؟
خب عزیزامون، سلامتی، جوانی، زیبایی، ثروت، مقام!
و همین کودکی، معصومیت، بی دغدغگی...
پاسخ:
بله.. متاسفانه خدا هر چی رو که میده.. میگیره....
البته جز عملمون..
بی دغدغگی :) :/ :)...
همیشه چیزهایی از دست میدی..چیزهایی بدست میاری
همیشه..حتی تو حالت بدش


پاسخ:
درسته.. مسئله اینه ک وزن چیزایی ک از دست میدی با چیزایی ک بدست میاری یکیه یا نه ؟ ک البته بستگی داره ب خود شخص شاید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">