روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

چالش نامه عاشقانه

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

یکی از دوستان وبلاگی لطف کردن به چالش نامه عاشقانه دعوتم کردن ..

+ اسی خانم.. ممنون بابت دعوت :-)
 
 
اینم نامه من.. ! :)
 
سلـام ...م                                                                    
منتظرتم..                              
Entezar
از اونجایی ک احساس کردم ممکنه بعضی از دوستان نخوان تو چالش ها شرکت کنن یا وقتشو ندارن و با دعوت ممکنه تو رودربایستی بیفتن.. ب همین خاطر از کس خاصی دعوت نمیکنم.
+
همه عزیزانی ک این پست رو میخونن.. اگه دوست داشتن.. تو این چالش جالب انگیز شرکت کنن و به ما هم نامه نوشتن رو یاد بدن!! :)
 
 
ب ن :

معمولا با گذر سن.. آقایون جا افتاده تر و جذاب تر میشن.. اما ممکنه در مورد خانم ها عکس این حالت صادق باشه..

به نظرتون چه چیزی میتونه محبت و کشش بین دو نفر رو تو این دوران زنــده نگه داره؟

 

ب ن 2 :

من با چمدونم آخرین این جاده منتظرت میشم... - چاوشی

 

ب ن 3 : 31مرداد

4-

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۷
  • ۸۰۱ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۱۳)

عکسش یعنی چی؟ یعنی بچه ترو جا نیفتاده میشن؟!

پاسخ:
نه.. یعنی ممکنه شادابی چهرشون کمتر از گذشته شه...


+
سلـام
خوش اومدین :-)
شاید چون زندگی‌و کار خونه و درسو بچه و همه فرسوده ترشون میکنه اما در عین حال اتفاقا اونا هم جا افتاده تر میشن و فقط امید به زندگیه که میتونه هرروز دلگرم ترشون کنه و امید به زندگی هم از کسی نمیتونن بگیرن چون همسر و بچه هاشون.

سلام.
مچکرم
پاسخ:
کاملا موافقم.. سختی کارهایی که رو دوش خانم هاست بیشتر از آقایونه .. مخصوصا کارهای ریزی ک ممکنه ب چشم نیاد ولی باعث فرسودگی ذهن و جسم میشه..
امید به زندگی .. همینطوره..
چطور میشه تضمین داد که ده بیست سال بعد از زندگی مشترک هم میشه این حس امیدواری رو از طرف مقابل دریافت کرد؟


تمنا دارم
تضمینش رو نمیدونم
اما میدونم اگر کسی اهل زندگی باشه باید برای زندگیش و ساختش تلاش کنه ، از خیلی چیزا بگذره، چون این راه راه آسونی نیست...و این یه قانون برای همه ست، زن و مرد نداره.
پاسخ:
شاید یه تضمینش همین گذشتنی هست که اشاره کردین ..
+ مطمئنا مرد و زن نداره.. یه قانون کلیه ... 
سلام میثم جان
مختصر و مفید و جان کلام رو گفتی
مگه یه عاشق منتطر از معشوقش چی می خواد؟
لذت بردم از این نامه خلاقانه ت
اسی جان دعوتمون کرده اما حتی یه لایک هم نمیاد بکنه اجابت دعوتشو :))
پاسخ:
سلـام :)
خواهش میکنم.. ی برگه رو فقط واسه 3-4 کلمه حروم کردم! :)
تمنا دارم.. نامه شما ک واقعا زیباست :)
همونو بگین والاع! :))
خیلی ممنونم از قبول دعوتتون :)

میدونید؟ قیافه و ظاهر واسه اول ازدواج شاید مهم باشه، اما به مرور کمرنگ میشه و فقط اون حسی که به طرف داریم میتونه اون فرد رو به چشممون زیبا یا زشت نشون بده، مثل خیلی از عزیزانمون که ما بخاطر ظاهرشون نیست که دوسشون داریم!
واقعا اگه از کسی رضایت داشته باشیم همه جوره برامون خوشاینده و عکسش هم صادقه

آقا محمد رضا شرمنده!! لایک این پست و که زدم! الآن میام وب شما :)
پاسخ:
خواهش میکنم.. کم ما رو زیاد ببینین :))

همینطوره..
همین .. این رضایتی ک میگین چطور ب وجود میاد؟
البته دوست داشتن عزیزان مسئلش جداست ب نظرم..

دارین یکی پس از دیگری لایک میکنیدا!:)
محمدرضا خان..:)
اوه! نامه ی عاشقانه:)))
خیلی خوب بود. مختصر و مفید و دلنشین

پاسخ:
بلهه:))
مرسی:)
شما هم بنویسین ..
سلام
دلیلش علاقه وعشقه
دیدار اول مهمه وقتی دونفر هم رو میبینن وپیمان عشق میبندن دیگه تحت هر شرایطی باید وفادار هم باشند هرچند که متاسفانه این وفاداری تو سال های اخیر کم رنگ شده
اما شما با ی نفر ازدواج میکنید پیش از ازدواج چهره وقدو.... مهمه اما بعد ازدواج عشق وعلاقس که دونفر رو به زندگی مشترک پایبند میکنه
پاسخ:
سلام:)
درسته.. اما همین پیمان عشق نیاز ب مراقبت و توجه داره..وگرنه گسسته میشه! چی باعث میشه ک بعد از گذر سالها هم.. ناگسسته میمونه؟
میثم من دوباره نامه نوشتم
به اسی بگو بیاد لایک بزنه :)))))
پاسخ:
قلمتون گیرا :)

اینبار همون اول میان وب شما..:) اصن لایک کجا بود؟! :))

اصلا در مورد خانوما، عکسش صادق نیست!

 

:)))

سوال غلط، جواب نداره:))

پاسخ:
منم گفته بودم "ممکنه" .. شما به این نکته ظریف سوال پی بردین .. :)

والاع.. سوال غلط ک جواب نداره! :))
با سلام. موفق باشی
پاسخ:
سلام
موید باشی :)

+
خوش اومدین:)
وقتی پستت رو خوندم اتفاقن فک کردم منم بنویسم، نمی دونم شاید هم ننوشتم!
ببخشید به خاطر کامنت بی ربط الکیم :(
پاسخ:
اگه فکرشو کردین ک .. بنویسین حتما :)
خواهش میکنم.. ممنون بابت کامنتتون [تشکر]
  • فرید صیدانلو
  • درک تفاوت ها :-))))
    خسته شدم از شعار
    من که میدونم همه این ها شعاره
    وگرنه وضع خودم اینچنین نبود :(:
    پاسخ:
    خب طرف مقابل هم میتونه از همین درک تفاوت ها به نفع خودش تعبیر کنه! :)
    چرا شعار ؟ خب به همین شعار قشنگتون عمل کنین..

    ارزش قائل شدن به علایق و سلیقه طرف مقابل و سعی برای نزدیک شدن به اون سلایق و علایق.. شاید یکی از مواردش این میتونه باشه..

    ب ن رو جواب دادین دیگه ؟ :))

    +
    سلـام :)
    خوش اومدین
    غرق شدم تو این همه احساس که.....
    نامه عاشقانت خوب بود..شوخیدم
    مختصر و مفید
    پاسخ:
    غرق نشو.. نامه به این کم عمقی ک غرق شدن نداره!
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">