روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نوروز

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ

این چه عادت بدیه که ما دچارشیم؟!

سالی به دوازده ماه که همدیگرو به زور میبینیم..

عید هم که میشه زخم های کهنه و قدیمی سر باز میکنن و به دلایل عجیب و غریب از دید و بازدید این ایام که به نوعی توفیق اجباریه سر باز میزنیم!

Noroze Deltangi

نه هوای تازه و نه لباس نو میخوام .. هفت سین من تویی من فقط تو رو می خوام... محسن چاوشی


ب ن :

پـوریـم .. افسانه یا واقعیت؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۳
  • ۳۶۹ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۴)

توفیق اجباری...
پاسخ:
بله...
ولی بازم خوبه.. :)
واقعا نمیدونم چرا با خود مون این کار میکنیم.....


داستانش مستند و واقعیه این سیزده به در؟
پاسخ:
یا بهتره بگیم.. نمیدونیم که با خودمون چیکار میکنیم...!

پارسال این لینک رو تو وبم گذاشته بودم .. یادم افتاد دوباره گذاشتم..
یه فیلمی هم درباره داستان مُردخای و استر ساختن تو هالیوود .. اما حقیقی بودن این ماجرا رو نمیدونم !
این بود؟؟؟
نبودااا  :|

من نکته ی جالب عید برام اینه ک هر شب یا ی شب درمیون همو میبینیم :))
پاسخ:
بود.. اما به خاطر حال و هواش عمومی نبود :)
بودن یا نبودن.. مسئله اینست :))


تو ایام عید یه شب در میون همو میبینید؟؟ کی(کیا) رو ؟؟ :)
+ جدیدا زخمای کهنه همیشه باز هستن نه فقط وقتی اسم زخم زننده میاد، کل سال رو مشغولیم به بدگویی از زخم زننده گرامی

+ عــــــــــیـــد: نذر کردم امشب، سفره چیدم که بیای / سال نو یعنی تو...

+ به افسانه یا واقعیت " پوریم " کاری ندارم مسالم اینه که چرا یه سری از ما ایرانیا تاکید می کنم فقط یه سری اصلا حواسمون به هیچی نیست و وقتی به هر دلیلی مقیم یه کشوری می شیم بدون اینکه از سابقه تاریخی اون کشور چیزی بدونیم تا می بینیم مراسم جشن و شادیه بدون اطلاع از دلیل اون جشن و تاریخو افسانش بدون درنگ و معطلی می پریم توش و...
پاسخ:
+ این شما و این .. زخم زننده های 2016!  هر روز آپشن اضافه میشه بهشون! :))

+ نذر کردم ک بیای.... :-)

+ تازه فلسفه خیلی از جشن ها و مناسبت های خودمون رو هم نمیدونم.. واسه کشورای دیگه که پیشکش...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">