روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شروع

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

خدا

بیت تصادفی:

                                                                                         نماند کس که به خواب جنون نرفت ز چشمت                   جز آن که عقل به ذاتش گمان خواب ندارد                    محتشم کاشانی


پ ن :

تنفس

این ترانه زیبا از بیژن مرتضوی تقدیم به شما :-)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۲
  • ۴۳۹ نمایش
  • روزمرگی

مرتضوی

نظرات (۱۱)

ســلــام :)
پاسخ:
ســلـــــام به روی ماهتون :))
کاش خدا پیش از اینکه ناامید بشیم به دادمون برسه
کاش وسعت سختیای هرکس به میزان صبروتحملش باشه
انصافا نمیشه خسته نشد...
پاسخ:
الهی آمیــن

کاش صبر و تحمل هرکس به اندازه وسعت سختیاش زیاد بشه..

نمیشه.. ولی بیرون اومدن از حالت خستگی دست خودمونه..
:)
سلام

عکس نوشته فوق العاده :)
عکس نی نیا زیبا و باحال :)) چ بعضیاشون ماشاالله تپلن :))
آهنگ فوق العاده :)
مرسی بابتشون
پاسخ:
سلــام :)

موافقم :)
اوهوووم ^_^
قابلی نداشت :)
خوشحالم که خوشتون اومده :))
خدا برایش کافیست....
پاسخ:
خدا برایم کافی است.... :)
برای بیرون دراومدن از حالت خستگی وافسردگی ی انرژی مثبت میخوای
ی انرژی که قدرتش زیاد باشه
چون گاهی واقعن خیلی خسته ای
پاسخ:
خب همین دیگه :)

این انرژی مثبت رو میشه ایجاد کرد.. باید سعی کنیم که به اون وضعیت قبلی فکر نکنیم.. با کارهایی مثل این کارا..
با یه دوش گرفتن.. قدم زدن.. آب زدن به سر و صورت.. با دوستت حرف زدن.. موزیک گوش دادن.. خوابیدن.. ورزش(به عبارتی نرمش)....... 
نی نی کوچولو دوس :)
پاسخ:
دوست داشتنیَن :))
عالی
پاسخ:
ممنون :)
شروعی امیدوارکننده ام را آرزوست

پاسخ:
بیاییم آرزوهایمان را به اهدافمان تبدیل کنیم :)
بیت های تصادفی من درمورد مرگ و میره :/
شنا خیلی خوبه من خودمم دوست دارم ولی هیچ وقت استخر نرفتم! اون وقت این جوجه ها شناگران ماهی هستند  :/
توکل کردن حس اعتماد خوبی به آدم می ده ولی من یادم نمیاد چطور توکل می کردم! 
پاسخ:
عه:| شما هم با سایت گنجور بیت تصادفی انتخاب میکنید؟ :)

منم خیلی کم میرم استخر!:| در حین شنا چشاشونم بازهه! ^_^
کاری نداره که! اگه دوست داشتین تو دوره های آموزش "چگونه توکل کنم؟" که توسط اینجانب برگزار میشه، ثبت نام کنید.. اونجا همه راه ها رو یادتون میدم ! :)
ماشالا چه فعالید! !!
من برام افت داره تو دوره های دیگران شرکت کنم! ترجیح می دم توی همین جهلم بمونم :/
 ای بابا انقدر اصرار نکنید!  من که نمی تونم روتون رو زمین بندازم !!!
پاسخ:
چطور ؟ :)
عواقب این ترجیحتون پای خودتونه دیگه.. :)
یعنی شرکت میکنید؟؟ :)) ایشالا تو دوره های تابستونیمون شرکت کنید! :)
+ واقعا خدا...

+ ما رو بردین به خاطرات با بیژن عزیز...
پاسخ:
+ واقعا فقط خــدا... :)

+ آهنگای ایشون واقعا خاطره انگیزن :-)

+
سلـام
خوش اومدین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">