روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

چشمــ ها

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ق.ظ

بیرون که میــروم...

بیشتر از هـر چیــــز

چشم‌هـای  مـــردان  توجهــم را به خود جلب می کند !

چشم‌هـایی که در پی صید لحظاتـی نــــابند !  هـر چند که این لحظات، آنی بیش طول نکشند ..

و من در این فکر فـــرو میروم که.. سببِ این هـرزگـــی چشمــــان چیست ؟

 

راستـی! سبب ایــن هــرزگـــــی چیست ؟؟

Eyes

Rotation

Hellfire

پ ن : 3 بهمن 1393


ب ن :

دیگه دست من نیست.. بستگی داره به تـو .... - محسن چاوشی

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۰۲
  • ۸۳۶ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۲۰)

  • سروش شهباز نسب
  • سلام 
    بستگی این چشمان به نوع پوشش من و شما داره
    اگه زنیم چرا لباس نامناسب می پوشیم .

    به منم سر بزن
    پاسخ:
    سلـام :)

    حرفتون درسته..
    اگه مرد باشیم چی ؟ وظیفه نداریم چشمچرونی نکنیم؟!
    تو رُم نگه داشتن ایمان اهمیت داره.. وگرنه تو قم که همه میتونن...

    چشم :)

    +خوش اومدین
    واقعا چیست
    پاسخ:
    من از شما میپرسم.. :)
    واقعا چیست ؟
    هر چی میکشیم از همین یذره عضوه اگه کنترل نشه عواقب بدی داره
    پاسخ:
    همینطوره..
    البته کنترلش به خیلی از چیزا بستگی داره.. همچین تک بعدی هم نیست..
    سلام 
    بعدا میگم :)
    البته این چشم ها مریضن :|

    پاسخ:
    سلـام
    کِی مثلا ؟ :)
    خیلی از چشم ها اینجورین.. :|
  • فاطمه نظری
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون :)
  • اَسی بولیده
  • جانا سخن از زبان ما میگویی...

    خیلی پست بجایی بود

    ترانه زیبا :) چاووشی دوس دارین؟؟ ;)

    پاسخ:
    بله.. :)

    دلیلش ؟ :)

    زیبا و خاطره انگیز.... :) به شدّت! :)
    ازاونجایی که من خودم هم نگاه می کنم به چشمهای اقایون و هم به خانومها
    میتونم بگم سه حالت داره
    حالت اول مریضی روحی
    حالت دوم بعضی خانومها راهی باقی نمیزارن واسه نگاه نگردن
    حالت سوم خستگی و فرار
    پاسخ:
    هم به خانومها؟؟ خدا مرگممم بده!! :|
    :)))


    حالت اول .. خب این مورد معلول یه علتی هستش..
    حالت دوم .. یعنی حتی دریغ از یه باریکه راه؟؟ :))
    حالت سوم .. خستگی و فرار.....

    سلام

    یکیش به قول مادرم :

    آوردن نون حروم سر سفره است!

    دومیش رو بعدا میام میگم اصلاً از دیروز حس شیرازیم گل کرده :دی

    پاسخ:
    سلـام
    چه قول صحیحی داشتن :)
    به نظرم ژنوم پدر و مادر.. شریک زندگی.. شرایط محیطی و... هم موثر هستن..


    ×_×  :)))
  • اَسی بولیده
  • دلیلش اینه که اینا واقعیات تلخ جامعه ست و باید گفته بشه

    امید که تلنگری باشد برای اهلش

    پاسخ:
    نهه.. منظورم این بود که دلیل این چشمرونی ها چی میتونه باشه ؟ :)

    اونی که فرو رفته باشه تو منجلاب.. تلنگر که هیچ.. با سیل و طوفان هم اتفاقی واسش نمیفته..!
  • سروش شهباز نسب
  • سلام
    اگه زن نباشه چشم چرونی نیست پس زنها باید رعایت کنند.
    البته زن مرد کامل کننده هم هستن ولی بلد نیستن چطور کارکنند.
    پاسخ:
    سلـام
    اصلا گیریم همه بدکاره.. "خود نگه داری" پس کجای قصه هستش؟؟
    اگه زنیت زن نباشه.. خب طبیعتا مرد هم دیگه مرد نیست!

    همینطوره..

    سلام

    کاش در زمانیکه لینک آهنگها رو میذارین اسم خواننده رو هم ذکر کنین اینجوری ملت سردرگم نمیشن :))

    در ضمن فکر کنم اسم این ترانه چاوشی حریص باشه نه اینکه اینی که شما گفتین :)

    این آهنگ تو آلبوم حریص بود و چیزی که یادمه  آلبوم حریص هم بخاطر این آهنگ بودکه نامگذاری شده بود

    البته نمیدونم درسته حرفام یا اشتباه فقط اینو بیاد میارم :))

    ممنون


    پاسخ:
    سلـام :)

    چشم.. از این به بعد اسمشون رو هم مینویسم.. :)

    مگه من اسم ترانه رو گفتم ؟ :) معمولا اون قسمت از ترانه رو که دوستش دارم رو مینویسم :)
    اسم این ترانه "غیرمعمولی" هستش از علی بحرینی.. از آلبوم حریص.
    خود ترانه حریص رو امیر ارجینی گفته

    خوب یادتون مونده ..چون 3-4 سالی از انتشار این آلبوم میگذره :)

    خواهش :)
    به نظر من بیماریه...و ربطی به پوشش و ...نداره....البته در اینکه بعضی پوششها اصلا مناسب و پسندیده نیست، شکی نیست...ولی من مثال نقض زیاد دیدم که نگاه نامناسب حتی گریبان خانوم چادری رو هم گرفته....


    چقد من محسن چاوشی رو دوس دارم...
    پاسخ:
    همینطوره.. پوشش نامناسب میتونه یه عامل محرک باشه.. اما عامل مولد نیست.
    بعضی ها جنسشون شیشه خرده داره..!


    کلا.. محسن چاووشی آدم جالب و دوست داشتنیه :)
    حرف دلم بود پستتون...
    پاسخ:
    :)
    ممنون از حضورتون :)
    عزیزم کاملا واضحه! شما مگه نمی دونی زن عامل فساده! بهله... اگه زنا پاشون رو از خونه بیرون نذارن،  واقعا چه بهشتی می شه جامعه!  همه چی زیر سر زناست. این موجودات رذل مارموز خبیث :/
    با تشکر :)
    پاسخ:
    سلـام

    نمیدونم به شوخی گفتین یا جدی.. اما
    کلمه "جامعه" از جمع نمیاد مگه؟؟ جامعه بدون زن یا مرد.. و تنها با حضور یک جنس اصلا معنی داره؟؟
    ضمنا این موجودات خبیثی که گفتین .. شامل حال مادر من و شما هم میشه؟ :|

    خواهش

    +خوش اومدین
  • اَسی بولیده
  • این چه نظریه که یک دیو گذاشته؟؟؟

    زن عامل فساده؟؟؟؟ موجودات رذل مارموز خبیث؟؟؟؟ زن زندانی بشه که مرد خطا نکنه؟؟؟ جامعه یعنی مردا؟؟؟ هرزگی مردا رو پای زنا میذارین؟؟؟ اگه زنی وجود نداشته باشه که مردا هنر نکردن اگه خطا نکردن! هنر اینه که عامل گناه باشه و چشم بپوشیم

    آقا میثم شما هم تایید میکنید؟؟؟ واقعا که

    پاسخ:
    چی بگم والا!

    ...

    تایید که.. بالاخره نظره و منم تاییدش کردم..
    اما به نظرم این ادبیات جناب "یک دیو" در مورد خانم ها زننده ست و غیر قابل تایید...
    متاسفم باید بپذیرید که زن "جنس دومه"! جامعه هم داریم می بینیم دست آقایونه! که خداوند اول مرد رو آفرید بعد زن رو!!!!!! خو این یعنی چی؟؟ شما یه نگاه به قوانین کشورتون بیندازید!! دیدید عایا همگی؟؟؟
    این جا مرد سالاریه و همین که هست!!!! بهله!

    پاسخ:
    جنس دوم؟
    جامعه دست آقایون نیست.. ببخشید ولی این نظر سطحی شماست که اینطوری میبینید
    خداوند اول زن رو آفرید ؟؟ سندتون ؟؟ منابع دینی هستش ؟؟

    " لولاک یا محمد ما خلقت الأفلاک ولولا علی ما خلقتک ولولا فاطمة ما خلقتکما"

    مفهوم این حدیث چیه به نظرتون ؟


    مردسالاری یعنی زل بزنی تو چشمای این و اون ؟!!
    شرمنده دوستان ! دو کامنت قبلم مثلا مفهوم کنایی داشتن! اما خدا شاهده خیلی ها رو دیدم ( هم آقا هم خانوم ) که چنین طرز فکری دارن! 
    اصلا قصدم توهین نبود! فقط خواستم نظر "بعضیا" رو خیلی ملموس برسونم!  
    مهم انسانیته... که ربطی به جنسیت نداره
    ببخشید ناراحتتون کردم و شب بخیر 

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون که سوءتفاهم ایجاد شده رو رفع کردین :)

    بله .. متاسفانه اون بعضیا همچین نظرایی دارن و کوتاهم نمیان از نظرشون!

    شب و روزتون بخیر :)
  • اَسی بولیده
  • ولی به نظرم یک دیو هم نظر اون بعضیا رو قبول داره وگرنه بیانش نمیکرد
    پاسخ:
    نمیدونم :| :)

    آره جناب "یک دیو" ؟؟ :)
    چه جمله ی خوبی. مثلا یه چنین جمله ای دست بدست نمی شه اما یه سری احادیث که شخصیت زن رو زیر سوال می برند مورد استفاده قرار می گیره!  احادیث جعلی! 
    نه. من بد گفتم جامعه کاملا دست آقایون نیست اما توی عرف و قانون خیلی به خانم ها ظلم می شه، توهین می شه. و از همه بیش تر و بدتر ظلمیه که خود خانوم ها در حق خودشون می کنن! اینه که نمی ذاره اوضاع بهتر بشه. لابد بعضی از خانوم ها رو دید که چطور نگران حق و حقوق آقایان هستند و بخاطرش حقوق همجنس هاشون رو زیر پا می ذارن.
    زن و مرد برابر نیستن مسلما با هم تفاوت دارن اما یه سری حقوق،  "انسانی" هستش،  نباید فقط به مردها ( یا فقط به زن ها! ) تعلق بگیره در واقع این جا "تفکیک" درست نیست.
    خب دیگه من اگه شروع کنم تا صبح حرف دارم که بزنم پس بی خیال! خیلی ازاصل موضوع فاصله گرفتم ! کی یادشه اصل موضوع چی بود؟ :)
    پاسخ:
    :)

    موافقم.. البته به خانم ها ظلم میشه.. چون قانون درست و درمونی در این باره نداریم

    والاع من از این خانم هایی که به قول شما نگران حق و حقوق آقایونند.. ندیدیم تا به حال! خانما معمولا در برابر آقایون که قرار میگیرن. بین خودشون اتحاد و انسجام درونی بالایی برقرار میکنن :))

    همینطوره..  یه سری از حقوق ها مختص نوع انسانه و به زن و مرد بودن ربطی نداره..

    تازه حرفاتون داشت گل مینداختا! :))
    منم یادم نیست دقیقا!! :))

    +شما همون جناب "یک دیو" هستین دیگه ؟ :)
    باور کنید نه! :)
    پاسخ:
    باور کردیم.. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">