روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دلِ دریا

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۳ ب.ظ

 

 

هر وقت که این موزیک ویدئو رو میبینم، کیف میکنم...

 

 

ب ن

فکر میکردم با پست نذاشتن علاقه‌م به اینجا کم میشه!

Nature

♫ سفر کردم که از یادم بری، دیدم نمیشه..

 

 

ب ن

26خرداد 98..

گم شدن گوشی!

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • ۳۴۳ نمایش
  • روزمرگی

بانی

معین

نظرات (۷)

سلام 
قالب جدیدتون مبارک :)


+
منم گاهی همین فکر رو میکنم ولی انگار نمیشه :|:)

پاسخ:
سلـام
مچکرم.. :)


+
ترک وبلاگ؟!
همون خوب ک نمیشه! :)
ادم علاقش کم نمیشه بیشتر وابستگیش کم میشه به وب..
قالب جدید مبارک:)

چه استرسی!
پاسخ:
حرفتون درسته..
اما من وبلاگمو دوس دارم.. فقط وابستگی نیست!

ممنون.. :)


باید آسون گرفت همه چیزو...:)
اون موزیو ویدئو رو منم خیلی دوست دارم، یادمه اولین بار هم همینجا دیدمش :)

معین هم که، اصلا در وصف صداش چیزی نگم بهتره :)

ب‌ن : خب الان فهمیدید که اشتباه کردید؟! متنبه شدید دیگه؟:)
پاسخ:
احتمالا اینجا بوده..

منم چیزی نمیگم پس! :)

ب ن : من به این زودیا چیزیو نمیفهمم! :)) انشاا... :)


+ کنکور چطور بود؟
تازه دیشب متوجه شدم که دیروز بوده!!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • کمپ بودی؟ 😂🐬
    پاسخ:
    لو رفت؟؟
    میثم هستم.. یک تازه متولد شده! :)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • خوش اومدی میثم جان :)
    پاسخ:
    مچکرم..:)
    ایشالا تو شادیاتون جبران کنیم! :)
    خوب بود سلام رسوند بهتون :))
    عمومی‌ها خوب بود تقریبا، تخصصی‌‌ها سخت بود.
    پاسخ:
    سلامت باشه! :)

    تخصصی که همیشه سخته:/
    در کل راضی هستین پس؟ ایشالا ک نتیجه باب میلتون باشه... :)
    نه متاسفانه خودم راضی نبودم! 
    ممنونم :)
    پاسخ:
    امیدوارم رشته خوبی رو قبول بشین...
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">