روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تشویش

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ب.ظ

ساقی بده پیمانه ای، ز آن می که بی خویشم کند

                    بر حسن شور انگیز تو، عاشق تر از پیشم کند

غافل کند از بیش و کم، فارغ ز تشویشم کند                      

سـوزد مرا سازد مرا، در آتش اندازد مرا                

وز من رها سازد مرا، بیگانه از خویشم کند...

رهـی

Autumn

دوباره شونه های تو، دوباره های های من... چه جای خوبیه آغوش، برای دردهای من....

 

 

+ شعر بالا..

 

 

 

ب ن :

ب نظر معمولا همه اتفاقات گذشتۀ زندگی یه آدم، به مرور تو شخصیت فعلیش نمایان میشه...

از چهره و رفتارش گرفته، تا حتی طرز راه رفتن و صداش...!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • ۵۴۰ نمایش
  • روزمرگی

سرلک

نظرات (۳)

امون از چشمهای تو از این زیبای خواب آلود

ندیدن کی تو رو میخواست ندیدن عاشقت کی بود

تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنیه درد رو

نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یک مرد رو
توی موهات غرقم کن تو این امواجه طوفانی

من از تو عشق میخوامو نوازشهای طولانی

دوباره شونه های تو دوباره های های من

چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من


تو رو جای همه میخوام تو رو جای همه دارم

شاید واسه همینه که من از تو واهمه دارم،

من از تو واهمه دارم، من از تو واهمه دارم....

تو از یک پنجره میری تمامه منظره میره
ما از هم خاطره داریم مگه این خاطره میره،

مگه این خاطره میره، مگه این خاطره میره


تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنیه درد رو

نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یک مرد رو
توی موهات غرقم کن تو این امواجه طوفانی

من از تو عشق میخوامو نوازشهای طولانی طولانی

دوباره شونه های تو دوباره های های من

چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من
دوباره شونه های تو دوباره های های من

چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من...


زیبای خواب آلود.. سینا سرلک

چقدر شعرش قشنگ بود
و چقدر تصویر آشناست! :دی
پاسخ:
:)
احتمالا گوشه سمت چپ وبم دیدین! :)
غیر از این نمیتونه باشه! :دی
پاسخ:
چرا.. پروفایل تلگرامم همینه! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">