روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دریا

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ
 
دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره...
ship-tree

دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم، تهران که دریا نداره

این گوشه از شهر امنه، من سعی کردم نمیرم

اینقد نمیرم که آخر این گوشه پهلو بگیرم

تو سالها سرنشینِ این گوشه از شهر بودی

اما با من که همیشه همسایتم قهر بودی..

 

آرامش قبل طوفان ابروی اون روی ماهه

اخمت به من گفت هر شب طوفان سختی تو راهه

چند روز چند سال چند قرن، از رد پامون گذشته

 قلبم به عمره یه تاریخ از این خیابون گذشته

 

قلبم مثل گوش ماهی با موج موهات رفیقه...

عشق من این تنگ کوچیک، کوچیکه اما عمیقه...

دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم، تهران که دریا نداره

 

هر جا پِیِت رفته بودم دلتنگ برگشته بودم

آشفته و خسته انگار، از جنگ برگشته بودم

من خوب بودم تا این شهر، با خشکسالیش بدم کرد

خوب شد خدا رحم کردُ، عشق تو دریا زدم کرد

 

دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم، تهران که دریا نداره....

حسین صفا

نفتکش سانچی همچنان در آتش...

Sunset

دریا.. تنهایی.. و آتش... پایان سخت و غم انگیزیه...

روحشون شاد...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • ۹۱۲ نمایش
  • روزمرگی

ویدئو

چاوشی

نظرات (۶)

چقد پشت سر هم داره اتفاق سر ایران و ایرانی میاد:(


روحشون شاد
پاسخ:
بله... ایشالا روزای خوبی پیش روی مردم این سرزمین باشه...

آمین
خدا بیامرزتشون


یه شوخی واسه عوض شدن فضا
اگه تو هم دریا نورد میشدی عاقبتت این بودها! خخ
پاسخ:
آمین..


:)
اونی ک پا میذاره رو عرشه..
تنها شدن میون آبیِ آب و آسمون.. غرقِ آبیِ دریا شدن و ... رو پذیرفته!
  • پیمان کرامتی
  • مثل این که امید هست که تو موتورخانه باشن
    توکل به خودش
    پاسخ:
    انشاا... ک همینطور باشه..
    هرچند ک بعیده تا الان تو موتورخونه هم زنده مونده باشن..
  • پیمان کرامتی
  • الان دیگه اره...تموم
    روحشون شاد
    پاسخ:
    از همون اولم آره.. با این بی عرضگی و روند پیگیری مون....
    آمین
    روحشون شاد
    پاسخ:
    آمین..
    به خدا رحمتشون کنه و ... عادت کردیم.
    ولی این نفتکش عین پلاسکو آتیش زد به جونمون، حالا باز باید تهش بگیم خدا رحمتشون کنه و بسپاریمشون به خاطره ها!
    پاسخ:
    دنیاست دیگه... مثل آدماش بی وفاست...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">