روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تایپ

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

دوست دارین سرعت تایپ کردنتون رو امتحان کنید؟ ب لینک زیر برید :)

تست تایپ

یه دقیقه بیشتر وقت نمیگیره!

 

اگه شرکت کردین.. نتیجشو بگین ک چند لغت در دقیقه نوشتین و چندتاش غلط بود .. :)

واسه من 37 لغت.. 4 تا غلط!

+ سعی کنید خودتون کلمات رو بخونید و از دیگران کمک نگیرین.. و حتی الامکان با pc برید.

 

بارون

وقتی که بارون میشی و بی چتر میباری به من .. میفهمم از آرامشت حس خوشی داری به من

چقدر دوست دارم خـدا... - صادقی

ب ن :

دوستان اگه تمایل داشتین، تو این بازی وبلاگی شرکت کنید.. :)

 

ب ن : 21مهر 1395

2-

 

ب ن 2 : 24مهر 1395

امروز که رفتم کتابخونه واسه گرفتن کتاب جدید(خسی در میقاتِ آل احمد).. در یک حرکت غافلگیر کننده(!) مسئول کتابخونه که همیشه به عنوان یه فرد خیلی خشک و گاها خشن میشناختمش بالاخره چندکلامی غیر از موضوع تمدید کتاب و عضویت صحبت کرد!

از سرگذشت کتابخونه و اینکه 5 تا محل رو عوض کرده بود صحبت کرد و اینکه اینجا دیگه احتمالا بازنشست میشه..

سه تا از محل هارو که میگفت یادم بود.. بقیش رو دیگه سنم قطع نمیداد! از سال 71 که این کتابخونه تاسیس شده بود، ایشون تو اون کتابخونه بوده و هستن!

با وجود عضویت حدود 10-15سالم تو اونجا تا حالا با هم  صحبت خاصی نداشتیم!

از من و خواهرم به عنوان عضوهای خوب یاد میکرد! البته خواهرم سابقا.. :)

امروز به یه نکته پی بردم! اینکه "حالت" چهره مسئول کتابخونه خشکه و حتی موقعی که با هم خوش و بش میکردیم هم میمیک صورتش همون بود! و عمری یه دید دیگه ای داشتم نسبت بهش! 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • ۹۳۷ نمایش
  • روزمرگی

صادقی

نظرات (۱۷)

یعنی با گوشی نریم؟
پاسخ:
چرا میتونید برید..
فرقی نداره.. ممکنه یکی سرعت تایپش با گوشی بیشتر باشه..
چه جالب بود...
P.c ندارم فعلا ولی اصلا خوب ننوشتم با گوشی!!!
پاسخ:
بله.. جالبه :)

چند تا لغت نوشتین؟ :)
21 کلمه، همش هم صحیح
کلا کندم :|
پاسخ:
با گوشی.. خیلیم خوب بود :)
19تا کلمه همش درست با گوشی!
پاسخ:
خوبه :)
منم مشتاق شدم با گوشی امتحان کنم ببینم چندتا میتونم درست بنویسم! :)
33 تا 31 درست 1 غلط ولی نمیدونم یکی دیگه اش کجا رفته!!!
بدیش اینه که ا رو باید آ نوشت:)
جالب بود
ممنون
یاعلی
پاسخ:
اگه ی کلمه رو اشتباه کنید .. پاک کنید و دوباره درستشو بنویسین ی غلط ی درست میده فک کنم.. رو همین حساب ممکنه مجموع درست و غلطا از تعداد کل کلمات بیشتر بشه..
اما اینی ک شما میگین جالبه.. یکیشو خورده احتمالا!:)


خواهش
علی یارتون
سلام 
وسط تست گوشیم هنگ کرد :|||||||:((
نت خونمون  خفه کرد و پرید :|
در کل ابر و باد همه دست به دست هم دادند که من شرکت نکنم :||||:(((
ایشالا شب که سرعت نت هم بالاست امتحان میکنم.

+

بعد خودش جواب میده یا به خودم حساب کنم چقد کلمه نوشتم ؟o_O
نتم نپره صلوات :))


پاسخ:
سلام :)
خو با pc امتحان کنید اگه مقدوره..
نت خونه شما این همه میپره.. یا کلا نت شهرتون تو حالت بپر بپره؟؟ :))
امتحان کردین نتیجشو هم اطلاع بدین..

+
بله.. بعد از تموم شدن یه دقیقه خودش نتیجه رو میگه..
اللهم.... (با لحن بیژن قالپاق اخراجی ها!:) )
الان یکی از دشوار ترین کارها واسه من اینه که پی سی رو روشن کنم!
پاسخ:
خو با گوشی امتحان کنید.. بهونه نیارید!:)
  • امیر بهزادپور
  • جالب بود...
    25 درست و 1 غلط..
    پاسخ:
    بله..:)
    خیلیم خوب :)

    +
    خوش اومدین

  • وقایع نگار
  • 36 درست
    2 غلط
    :))
    پاسخ:
    خیلی خوبه..
    تمرین کنید.. آینده روشنی دارید!:))

    سلام :)


    32کلمه بر دقیقه

    30کلمه درست

    0کلمه غلط


    با گوشیم نرفتم البته :)


    ممنون از برنامه خوبتون :)


    پاسخ:
    سلـام :)

    اون دو تا نه غلط بودن نه درست ؟! :)

    کار خوبی کردین .. :)

    ممنون از برنامه خوبشون! :)
    سلام میثم جان
    32 تا همش درست :)
    پاسخ:
    سلــام :)

    خیلی خوبه.. بدون غلط... :)
    سلام 
    اون دو تا کلمه شو فکر میکنم خوردش :|:)
    من بی تقصیرم :|:)
    پاسخ:
    علیک سلام
    گشنش شده طفلی! *-*
    بله میدونم.. شما ک نخوردین!:)
  • هنوز یلدا
  • 28 تا
    بدون غلط:)
    جالب بود
    پاسخ:
    خیلی خوبه:) بدون غلط نوشتن نکته مهمیه..
    موافقم..
    ۲۶ تا بدون غلط
    ضربشم ۱۲۸
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
    ب نکته خوبی اشاره کردی.. ضرب کلید هم مهمه
  • علی سجاد موحد
  • تست کردم ۱۰۹ بودم...
    پاسخ:
    سلام:)

    تعداد کلمات؟؟ یا ضرب کلیدتون؟

    خوش اومدین..:)
  • علی سجاد موحد
  • سلامت باشین
    نه، سرعت
     ۱۰۹ کلمه ۵ حرفی در ۶۰ ثانیه.
    سلامت باشین :)
    پاسخ:
    فوق العاده ست...=) تبریک میگم :)
    البته یادمه تعداد حروف متغیر بود اونوقتی که من تست کردم!
  • علی سجاد موحد
  • سلامت باشین
    آره تعداد حروف متغیر هست. منتها هنگامی که سرعت رو مشخص میکنه، تمام حروف کلمات رو جمع میکنه تقسیم بر ۵ میکنه و سرعت تایپ در دقیقه به دست میاد. :)
    پاسخ:
    مچکر...
    توجه نکرده بودم.. بسی عالی..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">