روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سنگ صبور

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند                                            فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی                                               دیوانه تو هر دو جهان را چه کند ؟ !

خواجه عبدالله انصاری

خوب

پ ن :

رفیق من سنگ صبور غم هام                                   به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم                                  چه دنیای رو به زوالی دارم . . .

«سنگ صبور» - امیر ارجینی

به دیدنم بیا که

تنهای بی سنگ صبور ... - محسن چاوشی

ب ن :

دیروز مراسم تشییع پیکر یکی از مربی های دوره آموزشیمون بود..

امروز هم خبر آوردن که یکی دیگه از مربی هامون هم شهید شده .. بنده خدا در آستانه پدر شدنِ دوباره بود .......

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۰۹
  • ۷۶۰ نمایش
  • روزمرگی

خواجه عبدالله انصاری

چاوشی

نظرات (۴)

سلام
خدا بیامرزدشون

پاسخ:
سلام
آمین...
جانا سخن از زبان ما میگویی

ایا میدونستید از اونشعرهای بینظیر منه که تو نوشته هام زیاد میارمش
فوقالعادست
تمام کنندست....

آخی سنتوری..یادش بخیر

چقدر خبرهای بد...روحشون شاد..دوره سربازی؟
پاسخ:
:)

نه.. ولی از این به بعد دیگه میدونم :))
موافقم:)
...

یادش بخیر :| :)

روحشون شاد..... بله
بر خلاف چیزی که نشون میدی خیلی شادی !!
پاسخ:
:))

من برعکس همه پشت خنده هام غمه
تو برعکس منی.. شادی و غمگین میزنی ....
محسن یگانه
خدابیامرزتشون
پایان سخت شنو که ما را چه رسید
از خاک برامدیم و بر باد شدیم !!
پاسخ:
آمین...


از جمادی مردم و نامی شدم

وز نما مردم به حیوان بر زدم

مردم از حیوانی و آدم شدم

پس چه ترسم کی ز مردن کم شدم ؟

حمله دیگر بمیرم از بشر

تا بر آرم از ملایک پر و سر

وز ملک هم بایدم جستن ز جو

کل شیء هالک الا وجهه

بار دیگر از ملک پران شوم

آنچه اندر وهم ناید آن شوم ...

مولوی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">