روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تو رو از دور دلم دید

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

تو رو از دور دلم دید اما.. نمیدونست چه سرابی دیده

منه دیوونه چه میدونستم زندگی برام چه خوابی دیده

نمیدونی نمیدونی ای عشق کسی که جوونیشو ریخته به پات

واسه اینکه تو رو از دست نده چه عذابی.. چه عذابی دیده

 

نیستی اما هنوزم کنارمی.. نیستی اما هنوزم اینجایی

روزی صد هزار دفعه میمیرم.. اگه احساس کنم تنهایی

هر کجا رفتی‌و هر جا موندی منو بی خبر نذار از حالت

اگه تنها شدی‌و دلت گرفت خبرم کن که بیام دنبالت

آه ای دل مغموم آروم باش آروم .. هی حال نامعلوم آروم باش آروم

حسین صفا

alone

هی حال نامعلوم.. آروم باش آروم... - محسن چاوشی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۰
  • ۶۷۵ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۵)

  • منوچهر منطق
  • تکراری نبود؟
    پاسخ:
    فکر نمیکنم..
  • رسانه بلندآوا
  • سلام تحلیل شما از این خبر چیه؟
    امنیت را برای تردد کشتی‌های ایران از ‌اقیانوس هند تا ‌دریای سرخ فراهم کرده‌ایم‌
    http://bolandava.ir/post/609
    پاسخ:
    سلـام

    خدا رو شکر .. :)
  • هنوز یلدا
  • محشره این آهنگ...
    مثل آهنگ کجایی چاووشی...

    نمیدونم خاصیت شعرشونه یا موسیقیشون یا صدای چاوشی....
    پاسخ:
    همینطوره.. از دل بر اومده..

    فکر کنم خاصیت زوج صفا&چاوشیه ..
  • اَسی بولیده
  • وای محشر بود :) :(

    ممنون

    پاسخ:
    موافقم.. ):)

    خواهش میکنم
    چقدر احساس میکنم میتونم درکتون کنم
    شاید نبودن ها لازم باشه..نمیدونم
    پاسخ:
    چه خوب :)

    گاهی باید رفت و بعضی چیزها که بردنیست را با خود برد
    مثل یاد .. مثل خاطره....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">