روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بامبو

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۰۹ ب.ظ

Bambooبامبوها ویژگی های جالبی دارن...

طبق اقوال، این گیاه در ابتدای زندگیش تا 5 سال تقریبا رشدی نداره.

البته در این دوره باید بهش آب و مواد مورد نیازش برسه، وگرنه میمیره..

 

پس از اون طی سه چهار ماه، حدود 30 تا 40 متر رشد میکنه....

بعضی از گونه‌هاش هر یه ربع 1سانت رشد میکنه.. یعنی تقریبا روزی 1 متر!

 

و نکته جالب بعدی اینکه، این گیاه درخت نیست.. علفه!

این گیاه رو به اسم خِیزَران هم میشناسن...

 

 

+ نت زیر این ویدئو(لینک) چه قشنگ بود..

هر چیزی رو همین الان نخواهیم...

 

پ ن:

بید مجنون...

----------

 

توی تموم زندگیم دلم ازم چیزی نخواست.....

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • ۴۸۸ نمایش
  • روزمرگی

me

حبیبی

نظرات (۵)

وقتی به تو فکر می کنم
خاطره هام زنده میشه
از جا دلم کنده میشه
دوباره شرمنده میشه..

شرمنده میشه پیش من
که بهم بگه دوست داره
بگه فقط تورو داره
بازم داره کم میاره
روش نمیشه آخه خودش
میدونه درد من چیه
میدونه بین ما دوتا ، جدایی تقصیر کیه
میدونه دوباره براش ، خوابای ناجوری دیدی
اما بازم نمیتونه ، نگه تو اونو دزدیدی

شیرین ترین خوابی که دیدم تو بودی
تو شیرین ترین رویا که داشتم تو بودی
تو شیرین ترین دردی بودی که کشیدم
کسی مثه تو تو دنیا من ندیدم

توی تموم زندگیم
دلم ازم چیزی نخواست
به جز
تو که توئم واسه
دلخوشی خودم میخواست
دلش میخواست کنار تو
باشه و عاشقی کنه
میخواست رو دیوار دلش، عکستو نقاشی کنه
میخواست تو زندون نگات
خودشو زندونی کنه
برای اون رنگ چشات
خودشو قربونی کنه
فقط میخواست با تو باشه
پیش تو آواره باشه
حتی اگه پیشه توی عاشق بیچاره باشه

شیرین ترین خوابی که دیدم تو بودی
تو شیرین ترین رویا که داشتم تو بودی
تو شیرین ترین دردی بودی که کشیدم
کسی مثه تو تو دنیا من ندیدم

چقدر جالب!

چقدر صبر نعمت خوبیه اگه داشته باشیم...

پاسخ:
بله:)
صبور بودن خوبه.. اما سخته....!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • چقدر باکلاس بود پستت :)

    کپی نمودیم مطلب رو راضی باش😏

    پاسخ:
    همۀ پستای اینجا با کلاسه... اگر نیک بنگری! :)
    پست با کلاس چجوری میشه حالا؟ :)

    خواهش میکنم.. راضیَم ب رضای خدا! 😉
  • دچارِ فیش‌نگار
  • حالا وقتی پستتو بازنشر کردم میفهمی باکلاس چجوریه :)

    پاسخ:
    آها.. پس چون تن پستم ب تن وبت میخوره، با کلاس میشه.. :)

    بله همه ی پستهای اینجا خیلی خوبن

    پاسخ:
    ممنووون...
    خوبی از نوع نگاه شماست...:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">