روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاید وقتی دیگر...

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ

beach

 

یادت نره شکستن دل تاوان داره.. یادت نره عمر و جوونیت پایان داره

 

 

پ ن

بعضی از آدما حمید هیراد رو نیومده بد ناک اوت کردن.. حقش نبود!

 

 

پ ن

چند روز پیش ناخودآگاه تو محل هر همسایه و آشنایی رو که میدیدم، چهر‌شو زیر نظر میگرفتم.. بعضیا خیلی افتاده تر شدن نسبت به گذشته.. اما چون شاید هر روز می‌بینیشون این گذر عمر معلوم نیست...

 

کاش عمر بعضی از آدمای اطراف آدمی تموم نشه.. گاهی انقدر درگیر روزمرگی‌ها میشی ک یادت میره جونت واسه یه عده در میره..  پیر نشید لعنتیا.....

نمیدونم چرا نمی‌فهمیم که عشق از همه چیزِ این دنیا مهمتر و با ارزش تره... یا دیر میفهمیم....

 

کاش میشد بوسه ها رو چید و برد...

 

پ ن

تا حالا شباهنگام به ساختمونای چند طبقه توجه کردین؟ چراغا روشن.. لباسای پهن شده رو بند تو بالکن.. و احتمالا نمای گله به گله خراب و کثیف شده..

این ساختمونا مث آدما هستن... زخم خوردۀ روزگار اما زندگی در درونشون جریان داره.. و گاها خودشونم غافل از این جریانن..

 

پ ن

اونی ک آدما رو اذیت میکنه.. تو همین حال که داره آدما رو اذیت میکنه، داره عمر خودشو هم تموم میکنه...!

 

پ ن

وب بدون حضور دوستای قدیمی یه جوری شده انگار..

فضای وبلاگ بدون وب هنوز و...، ب قول مهران مدیری دیگه به درد نمیخوره ...!

البته مخلص معدود دوستایی ک دنبالشون میکنم یا اونایی ک لطف میکنن دنبال میکنن هم هستم... :)

 

پ ن

به قول بزرگی.. هر جا بری آسمون همین رنگیه، کمی آفتابی تر یا کمی ابری تر...

Life

...

..

.

  • موافقین ۳ مخالفین ۲
  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • ۵۷۳ نمایش
  • روزمرگی

هیراد

نظرات (۶)

سلام 
جریان حمید هیراد چیه ؟ 
اتفاقا پیش از باز کردن وبلاگ شما داشتم به این موضوع فکر می کرذم که چقدر اطرافمون انرژی منفی پرسه می زنه !!!!! از کلمات منفی هیچ موقع استفاده نمی کنم 
یه بار تو اتوبوس ایستاده بودم و به ماشین ها و عابرا نگاه می کردمو می گفتم که اینا هر کدوم سرگذشتی دارند ، کی میدونه چی تو دلشون لونه کرده ؟ شادی ؟ یا ...؟ 
ناشکری نمی کنم اما اون روزگار ، بهتر بود 


پاسخ:
سلام
خوش اومدین..:)

یه مدت بخاطر استفاده از شعر دیگران بدون نام بردن اسمشون، ازش شکایت کرده بودن..

ب نظرم هر دوره ای خوبی های خودشو داره.. بستگی داره ب خود آدم و ب قول شما ب گرفتن انرژی های مثبت اطرافش نه منفی...
این پست اصلا شبیه پست های شما نیست! همش فکر میکردم نقل قوله یا برداشتی از کتابه؛ انگار نویسنده اش یه نفر دیگه است!

حمید هیراد فقط بخاطر شعراش نبود که ترد شد، کنسرتش هم زنده نبود!

امکان نداره شبی بیرون باشم و به ساختمونا نگاه نکنم! این یکی از علایق منه :)
لباسای پهن شده رو تو روز نگاه میکنم. حس اینکه زندگی جریان داره رو بهم منتقل میکنن. همیشه کنجکاوم بدونم تو خونه ها چی میگذره

درمورد اذیت کردن کاملا موافقم. کسی که همیشه حال بقیه رو میگیره، هیچوقت حال خودش خوب نیست.
پاسخ:
واقعا؟! نمیدونم چرا..

غیر زنده ک خواننده های بزرگم میخونن گهگاه.. ایشون فقط لو رفت لب زدنش!

من زیاد دوست ندارم از توی ساختمونا با خبر شم.. فقط خود ساختمونا جالبن واسم..

ایشالا ک حالش خوب شه!
:)
اونقدر دچار روز مرگی میشیم که یادمون میره اگه عزیزمون یه روز نباشه چی به سرمون میاد..



پاسخ:
دقیقا...
انشاا... سایه عزیزانتون رو سرتون مستدام باشه..:)
خیلی ممنونم 
همچنین:)
پاسخ:
مچکر..:-)
سلام 
 طاعات و عباداتتون قبول باشه ☘

اول از همه عکس دومتون فوق العاده زیبا است .
به اینجور عکسی هنرمندان میگن تشکیل شده از انسان فضا طراحی :)
نه اینکه بگم‌ خودم هنرمندم‌ نه :)
چون هنرمند نیستم‌ ؛  ولی دوران هنرستان یه درسی داشتیم به همین اسم و تصاویر این شکلی تو اون کتابمون بود .
یادمه بیشتر سوالات کنکورمون  هم حولِ محور تصاویر این کتاب اومده بود.
این عکستون منو برد به اون سالها که من باب این موضوع ازتون تشکر میکنم .
 
اما بعد :
ایشالا یلدا خانوم هم میان 🍀
حالا احتمالا سرشون اینمدت شلوغه 
و اینکه 
 ایشالا که هر جا هستن شاد و سلامت و موفق در کنار خانواده ی محترمشون باشند.



فعلا اولین کامنتم من  باب این پست :)



پاسخ:
سلاام
ممنون.. همچنین...
التماس دعا:)

عکس ثابت وب قبلیم بود! :)
چه درس جالب انگیزناکی بوده..پس جای من خالی بوده تو اون کلاسا! :-)
خواهش میکنم..


اما بعد
ایشالا:)
احتمالا همینطوره..
الهی آمین... همینطور شما..:)

ینی منتظر کامنت بعدی هم باشم؟ :)
ممنونم میثم خان از محبتتون و اینکه به یادمید...
سلامت و شاد باشید همیشه و خبر دامادیتون رو بشنویم :)
(واسه آرزوهای خوبم، مرسی!)
پاسخ:
تمنا دارم:)

خیلی ممنون.. همچنین...:)  و..  الان با توجه ب این شرایط موجود نمیدونم دعام کردین یا نفرین! :))

:) انشاا... همه آرزوهای خوب محقق بشن!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">