روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دلم فریاد میخواهد.. ولی در انزوای خویش

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ب.ظ

دلم فریاد میخواهد ولی در انزوای خویش

چه بی آزار با دیوار نجوا میکنم هر شب

forest

کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی؟      که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب...


پ ن

تو این بازی شرکت کنید..:)


---

بخش هایی از کتاب «پس از تو»؛ اثر جوجو مویز


- سام: تو فکر میکنی من یه آدم بی عار و دردم؟ فکر میکنی نمی‌فهمم مصیبت، چه بلایی سر آدم میاره؟

اما فقط یه چیز می‌تونم بهت بگم و اون اینه که رنج‌ها و سختی‌ها به خاطر زنده بودنه. اینها دردِ زنده بودنه. فقط یه انسان مرده ست که هیچ رنج و ناراحتی و غمی رو دیگه حس نمی‌کنه.

تو دوست داری ذهنتو درگیر هر موضوعی بکنی و اصلا انگار خوشت میاد به مرگ و از دست دادن‌ها فکر کنی و غصه بخوری! ص 485

 

- لوئیزا: من هم برایش دست تکان دادم، و صورتش و حالت ایستادنش و نوری که روی موهایش منعکس شده بود و حالت موقر و استوارش را به خاطر سپردم تا در روزهای تنهایی و ساعات بد و لحظاتی که به خودم می‌پیچیدم و می‌پرسیدم چرا باید از هم جدا میشدیم، به یاد بیاورم. این هم بخشی از ماجراجویی باید باشد.

زیر لب زمزمه کردم: دوستت دارم. می‌دانستم که از این فاصله، او متوجه حرفم نمی‌شود. بعد در حالی که گذرنامه هام را محکم توی دست گرفته بودم، به راهم ادامه دادم. مطمئن بودم آنقدر آنجا می‌ماند تا هواپیمایم در پهنای آسمان لاجوردی اوج بگیرد و اگر شانس بیاورم تا زمانی که دوباره به خانه بازگردم، منتظرم خواهد ماند.         پایان   ص 558


این کتاب ادامه رمان «من، پیش از تو» هست.

هر چقدر شخصیت لو تو کتاب قبلی رو دوست داشتم، شخصیتش تو این کتاب واسم غریب بود!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • ۸۳۸ نمایش
  • روزمرگی

هـ شجریان

کتاب

نظرات (۶)

تو را گم می‌کنم هر روز و پیدا می‌کنم هر شب

بدین سان خواب‌ها را با تو زیبا می‌کنم هر شب


تبی این گاه را چون کوه سنگین می‌کند آن گاه

چه آتش‌ها که در این کوه برپا می‌کنم هر شب


مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست

چگونه با جنون خود مدارا می‌کنم هر شب


دلم فریاد می‌خواهد ولی در انزوای خویش

چه بی‌آزار با دیوار نجوا می‌کنم هر شب


کجا دنبال مفهومی برای عشق می‌گردی؟

که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب


دلم فریاد می‌خواهد ولی در انزوای خویش

چه بی‌آزار با دیوار نجوا می‌کنم هر شب....

محمد علی بهمنی

فیلم me befor you رو هم دیدید؟ 
برعکس تعریف‌هایی که شنیده بودم که فیلمش از کتابش بهتر بود به نظرم من شخصیت‌پردازی کتابش خیلی بهتر از فیلم بود‌، تصمیم گرفتم از دیدن فیلم کتاب‌هایی که خوشم اومده پرهیز کنم:/
پاسخ:
کامل ندیدمش.. به همین دلیلی که شما گفتین.. :)
کتابش از فیلمش خیلی بهتر بود...
کتابای جوجو مویز به نظر جالب میان:)
ولی من فک نکنم دیگه کتاب بخونم تا یه مدت : )
پاسخ:
این دو تایی ک من خوندم خوب بودن...

هر موقع وقت و حوصلشو داشتین، بخونید... :)
تیتر جذابی بود آخه حرف دل منم بود :)
پاسخ:
حرف دل خیلیاست گویا...

سلام
خوش اومدین..:)
ممنون :) 
پاسخ:
تمنا..:)
حس کتاب خوندن به طرز فجیعی از من دور شده!
پاسخ:
یه برهه بعد دانشگاه منم همین حسو داشتم...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">