روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

ملت و عشق

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ب.ظ

اگر عالم بُود خندان مرا بی‌تو بود زندان

بس است آخر بکن رحمـی بر این محــروم زنـدانـی

اگـر با جمله خویشانم چو تـو دوری پریشـانم

مبـادا ای خـدا کس را بدین غایت پریشانی 

بر آن پای گریزانت چه بربندم که نگریزی

به جان بی‌وفا مانی چو یار ما گریزانی...

دیوان شمس

alone

شنیده ام عزم سفر کرده ای...

 

 

+اینم یه نوعشه دیگه......:)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۶
  • ۳۲۹ نمایش
  • روزمرگی

دنگ‌شو

نظرات (۶)

کیف میده ادم بره همچین جایی عکاسی کنه:)

این اهنگ رو خیلی دوست دارم…
:)
پاسخ:
موافقم..
البته عکاسی هم نکرد نکرد!:)

خیلی قشنگه...
:)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • موزیک بامزه ایه ^_^
    پاسخ:
    اوهوم ^-^
    سلاااام میثم جان
    چه عکس و موزیک عالی انتخاب کردی 😍
    پاسخ:
    سلــام :)
    حالتون چطوره؟ :-)

    خواهش میکنم.. قابلی نداره.. :)
    هعی..:)
    من این آهنگو خیلی دوس دارم:)



    پاسخ:
    .... :)
    دوست داشتنیه واقعا..:)
    آهنگه اهنگِ سریال شمعدونیه فکر کنم.
    پاسخ:
    بله.. آهنگ همین سریاله..
    چ خوب یادتون مونده!:))
    چون از فیلمه خیلی بدمون می‌اومد و حرصمون میداد ولی آهنگ اخرش رو خیلی دوست داشتیم و می نشستیم گوش میکردیم... یادمه هم خودم و هم مادرم بارها باهاش گریه کردیم.
    پاسخ:
    صدای تلویزیونو میذاشتین رو حالت mute.. که هر وقت تموم شد متوجه بشین؟؟:))

    دنیاست دیگه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">