روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تسلیم

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ

به جای مقاومت در برابر تغییراتی که خدا برایت رقم زده است، تسلیم شو..

بگذار زندگی با تو جریان یابد، نه بی تو. نگران نباش که زندگی ات زیر و رو می شود..

از کجـا معلـوم زیرِ زندگی‌ات بهتـر از رویَش نباشد؟

شمس.. «ملت عشق»Zendegi

چه کتاب خوبیه، این کتاب «ملت عشق»... مخصوصا شخصیت شمس.. و البته اللا!

یادمه اولین بار تو وب هنوز، اسم این کتابو دیدم..


ب ن : 3 بهمن

امروز کتاب «ملت عشق» رو تموم کردم!

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • ۴۱۴ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۱۴)

منم شروع کردم این کتابو:)
ولی چون رو گوشیه و پی دی اف،کند پیش میره...

عجب جمله ی قشنگییه 
پاسخ:
چ خوب.. خیلی خوبه..
خوشبختانه من خود کتابو دارم..:)

خیلی قشنگه....:)
:)
پاسخ:
:-)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • من خودمش :))
    واقعن محشره!!
    چهل قاعده ی شمسم جدا کردم واسه خودم! :دی
    پاسخ:
    چ خوب..:)
    بعضی صفحاتش خیلی نزدیکه به زندگیامون...

    عمل هم میکنید بهشون؟؟:)
    سوال.. این بندی رو ک نوشتم قاعده چندمه؟؟:)

    +کم پیدائید؟؟:-)
    اضافه کنم به لبخندم که...
    منم تسلیمم اصن:|
    پاسخ:
    خیلی هم خوبه..:)
    چرا نوشتین اللا۰_0 الا درست نیست؟): مال من الا بود😅
    پاسخ:
    کتاب من که نوشته اللا!!:) انتشارات ققنوسه..
    احتمالا دو تا ل بخاطر اینه که اسم خانمه ella هستش.. کتابم برداشته دو تا ل گذاشته!:))
    با اجازه یاسی من بگم؟😁
    قاعده 14!
    پاسخ:
    آفرین..:)
    ولی نوبت شما نبود! یه نمره منفی!-_-
    شما مثلا  به این قاعده عمل  میکنید؟🙄 چطوری؟🙄
    پاسخ:
    خیر!:)
    هیچ طوری!!:)
    سلام 
    کتاب ملت عشق واقعا قشنگه من هدیه گرفتم :)
    ولی در حدود ۸۰-۹۰صفحه بیشتر نتوستم بخونم :))
    ایشالا تو سال جدید ادامه شو میخونم :)



    +

    منم قبلا  تو وبلاگم ازش گفتم :)
    مطمئنین تو وبلاگ هنوز یلدا خوندینش :))))
    پاسخ:
    سلام:)
    حالتون چطوره؟

    از کجا میدونید قشنگه وقتی نخوندینش؟؟:)
    وقت کردین، حتما بخونید...:)

    +
    جدا؟؟ شاید تو وب شما هم دیده باشم..
    بله مطمئنم ک اونجا دیدم!:) البته پستی ک میگم برمیگرده ب پارسال یا پیارسال..
    اها پس واسه ترجمشه!
    .
    خب ببخشید که گفتم:)
    .

     عمل کردن سخته ولی ممکن.
    پاسخ:
    بله..:)

    باشه.. میبخشم!!:)

    ممکن ک هست.. همینطوره...
    خب گفتم ۸۰ _۹۰ صفحه شو خوندم :|
    برای همینم گفتم قشنگه !!!


    سلام 
    شکر 
    ممنونم
    پاسخ:
    ادامشم بخونید.. ادامه ش جذابترم میشه..:)

    خوب باشین همیشه...:-)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • شرمنده ک زیاد نمیتونم بیام...
    یه مقداری درگیرم... یه مقداری هم نت ندارم! :دی
    ولی درست میشه این وضعیت ان شاالله :)
    .
    ممنون از قله بخاطر اینکه جورمو کشید! :دی
    اگه بعدن هم شوال پرسیدین سعی میکنم ب موقع حاضر بشم! :دی
    ولی درکل من و قله نداریم ک! خواهر خودمه اصن! ^_^
    پاسخ:
    انشاا... ک درست میشه... :)
    .
    بله ایشون جور( !:) ) شما رو کشیدن و جواب دادن.. :)
    خواهش میکنم.. هر وقت تشریف بیارین.. خوشحال میشم.. :)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • اشتباه نوشتمش؟؟ :دی
    پاسخ:
    چی رو؟:)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • جورو!! :دی
    پاسخ:
    نه درست گفتین.. :)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • آخه علامت تعجب زدین یه کم گیج شدم! :دی
    پاسخ:
    اون واسه این بود ک.. چ خوبه ک جور کش هم دارید اینجا..:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">