روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

گمت کردم

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ق.ظ
Rainy
ب ن: تصویر یه حس غربت خاصی داره انگار...
 
شادمهر آهنگای نوستالژیک زیادی داره...
یکیش همین آهنگ..
 
 
 
پ ن : 1000 روز از اولین پست وبم گذشت....! :)
 
 

 

کجای لحظه هامی تو که هر جا رو  بگی گشتم

به جای زندگی کردن پی دیوونگی گشتم .. پی دیوونگی گشتم

نگو دل کندن آسونه که من اصلا نمیتونم

اگه حالم رو میپرسی جوابش رو نمیدونم .. جوابش رو نمیدونم...

کجای  زندگیمی تو که من میگردم و نیستی

یه روزی مطمئن بودم پای حرفات وای میستی پای حرفات وای میستی...

تو هر جا رو  بگی گشتم که شاید باز پیدا شی...

به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی

هنوزم عاشقم باشی.. هنوزم عاشقم باشی

 

من از وقتی گمت کردم شب و روزم زمستونه

هوای هر جا صاف باشه هوای خونه بارونه..  هوای خونه بارونه...

من از وقتی گمت کردم تمام رویاهام گم شد

تو چی میدونی از اونی که قصه اش حرف مردم شد.. که قصه اش حرفه مردم شد

کجای  زندگیمی تو که من میگردم و نیستی

یه روزی مطمئن بودم پای حرفات وای میستی پای حرفات وای میستی

تو هر جا رو  بگی گشتم که شاید باز پیدا شی

به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی

هنوزم عاشقم باشی هنوزم عاشقم باشی

 

تاریخ قبلی : 11شهریور 96

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • ۹۰۹ نمایش
  • روزمرگی

شادمهر

نظرات (۱۵)

من از وقتی گمت کردم شب و روزم زمستونه...
پاسخ:
ایشالا پیدا میشه...:)
شادمهر کلا خوبه :)
همچین تصویری زیبنده ی همچین آهنگیه :)
پاسخ:
موافقم.. :)

ادیتور که حرفه ای باشه.. نتیجه‌ش همین میشه!
:)

+ خوش تشریف آوردین.. بعد از مدتها! :)
بابا ادیتور!! :))

+ متشکرم *_*
پاسخ:
بلند نشید تو رو خدا.. (◠‿◠)


+ تمنا دارم.. :-)
نه دیگه این یکی فتوشاپ نیست, واقعیه :)
پاسخ:
مطمئنید؟
بارونه فتوشاپ نیست؟؟
داریم همچین بارونی اصن؟؟؟
:)

+ممنون از حضورتون..:)
بله واقعیه !
+این الان تشکر از روی تعارفه یا مودبانه اینه که بسه دیگه در مورد فتوشاپ دیگه حرفی نزن؟! :)) 
خواهش میکنم
پاسخ:
خدا رو شکر:)

+ نه باو.. اصن میخواین با حضور شما، یه کلاس ران کنیم.. رمز و راز تشخیص فتوشاپ بودن عکسها! :))

تشکر از این جهت بود ک سوالای بالائیش (که جنبۀ شوخی داشت)، جدی تعبیر نشه..:)
حالا اول اون وبلاگ زبان رو ران کنین این بمونه برا بعد :)
میدونم منم از رو شوخی نوشتم :)
پاسخ:
:)) بعد از کنکور انشاا... حتما ران میشه! :)

:-)
به به بسلامتی ایشالا
میدونین همین زبان چقدررر میتونه تو رتبه خوب کمک کنه؟!
موفق باشین :)
پاسخ:
نه خودم قرار نیست جدی کنکور  بدم!
منظورم این بود ک شروع اون وب احتمالا از اواسط تیرماه باشه...!
ولی موافقم.. زبان تو کنکور خیلی کمک میکنه ب رتبه بچه ها.. مخصوصا رتبه های بالا..
ممنون . همچنین..:)
این که تصویر خبرای هواشناسیه که! :))
پاسخ:
میگم یه جا دیدمش ها!
ضایعش نکنید حالا!
:)
کجای زندگیمی تو..
که من میگردم و نیستی....
به سلامتی ایشالله
هزاره دوم و سوم و الخ وبتو ببینیم ایشالله :)
پاسخ:
مررسی..
و الخ؟ دغیغا تا چند هزاره ینی؟! :)
ممنون..شما هم پاینده باشین..:)
هر چی بیشتر بهتر خب .. 😗
پاسخ:
آخه از یه حدی هم بیشتر شه، ب جای بهتر بدتر میشه! :))
مچکر..
اختیار داری داداش
همیشه باش
پاسخ:
ارادتمندم..
اختیار داری داداش
همیشه باش
پاسخ:
مچکر..:) همچنین..
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • تصویر اخبار هواشناسی یه کم تمش نارنجی تره!! :دی
    پاسخ:
    پس شما هم فکر میکنید شبیه تصویر اخبار هواشناسیه؟! :))
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • آری! :)
    پاسخ:
    عالی! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">