روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

روزها

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

at .. all

آسمون ابری و صاف، طلوع و غروب توأمان.. استواری کوه و تلاطم دریا.. زردی پائیز و سبزی بهار.. سرخ و آبی..

طلائی و آسمونی.. سفید و سیاه.. تیره و روشن!

گاهی چقدر شبیه این عکسم!

 
 
------
 

تا میام شروع کنم به نوشتن.. یه حس مبهمی میگه که، هر چند که اینجا سوت و کوره، اما تلخ ننویس!

منم همۀ اون هجمه افکار رو تو قالب عکس یا آهنگ های گاها بی ربط میریزم!
هدف وب من و دوستایی که همزمان شروع به نوشتن کردیم.. نوشتن روزمرگی ها و احساسات خوب و بدمون بود.. از اون بچه ها، خیلیاشون که گم و گور شدن و رفتن! منم دور شدم از اون فلسفه!
البته خوب که فکر میکنم از همون اولم زیاد نزدیک نبودم به اون هدف و فلسفه!! :)
 
 
 
 
 
پ ن :
یه زمانی، همراه بودم با موجی که از کتاب نخوندن ایرانیا حرف میزدن.. از آمار مطالعه پائین.. بی فکر و اندیشه بودن و ...

اما الان که فکر میکنم.. شاید که نباید تا آخر عمر کتاب خون بود و موند! از جائی به بعد باید از لحظات زندگیت لذت ببری... اگه لذتی از کتاب خوندن نمیبری، نخون..

نیازی به خوندن یه رمان کامل یا دیدن سریال چند اپیزودی نیست.. تو چند خط چکیده‌ش رو بخون..

به جای سریال، سینمائی ببین.. بعد برو پی زنده گیت ..

مگه چقدر وقت داری که بخش اعظمش رو صرف بالابردن آمار و ارقام کنی؟

اصلا مگه میدونی که چقدر وقت داری؟؟! کارهایی انجام بده که دلخوشت میکنه... 

 

+ اینو قبول دارم که .. ملتی که از کتاب دورتر باشد، سیه روزی و ناکامی اش نزدیک تر است..

اما تنها راه افزایش درک و فهم، کتاب‌خونی نیست!

 

 

 

Alone .. Night

کوچه دلتنگ توئه..

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۰۸
  • ۷۲۸ نمایش
  • روزمرگی

me

رستمی

نظرات (۷)

متن آهنگ..
پاسخ:
لینک
منم اعتراف میکنم که هیچ وقت از کتاب های علمی خوشم نیومد ولی رمان خیلی دوست دارم:)
شما خیلی کم کار شدید کاش یه کمی پرکار تر میشدید:)
+ آهنگ جزء اون دوست داشتنی هاست+ عکس:)
یاعلی
پاسخ:
من علاوه بر رمان، کتابای علمی و تخیلی رو هم دوست دارم!
چشم... ب شرط داشتن حوصله! :)

+ بهله! چ خوب ک خوشتون اومده..:-)
  • امید چِرَوی
  • طرز نگاه جالبی داری . درسته همیشه لزومی نداره برای رشد و پیشرفت کتاب خوند . 
    هر فردی از دو راه می تونه یاد بگیره . 
    دیداری  و شنیداری .
    من خودم کتاب رو ترجیح میدم . چون در دسترس تره و میشه اطلاعات بیشتری از  راه کتاب به بدست اورد . 
    پاسخ:
    طرز نگاه همه آدما جالب و خاصه.. اگه کمی توجه کنیم..

    کتاب خوندن خوبه.. اگه بهش عمل کنیم..
    وگرنه جمع آوری بیش از حد هر چیزی، اون چیز رو فاسد میکنه!

    خوش اومدین..:-)
  • امید چِرَوی
  • طرز نگاه جالبی داری . درسته همیشه لزومی نداره برای رشد و پیشرفت کتاب خوند . 
    هر فردی از دو راه می تونه یاد بگیره . 
    دیداری  و شنیداری .
    من خودم کتاب رو ترجیح میدم . چون در دسترس تره و میشه اطلاعات بیشتری از  راه کتاب به بدست اورد . 
    مخصوصا کتب روانشناسی و فروش و بازاریابی و کسب و کار 
    پاسخ:
    کتب روانشناسی هم خوبه.. همینطور بقیه موارد...:)
    من یه زمانی از زندگیم خیلی خیلی کتاب میخوندم

    رمان افسانه همه چی!!!
    الان واقعا از خوندن نصف بیشترش پشیمونم...

    پس این عکس هایی که گاهی میذارین قرار بوده یه پست پر از حرف باشه..
    پاسخ:
    منم خیلی کم کتاب میخونم الان...

    همه چی؟ چ خوب!:)

    یه همچین چیزایی.... :)
  • پیمان کرامتی
  • با این پست احساس کردم چقدر پیری
    حق دازی
    هممون از نوزادی پیر شدیم
    پیر و خسته
    پاسخ:
    :)
    این یه دعای خوبه ک میگن پیر شی جوون!! :)
    سلام میثم جان
    عکس زیباست اما تو از اون هم بهتری
    پاسخ:
    علیک سلـام :)

    ارادتمندم..
    بهتری از خودتونه! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">