روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

کاش

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

Atlasi

من بدون تو نمیدونم چی میشه...

 

_ امیدوارم گوش دادن آهنگ تو این ماه عزیز مشکلی نداشته باشه...

 

 

 

پ ن:

داشتم آیکن هایی رو که تو کامنت ها استفاده میکنم، نگاه میکردم.. دیدم هر آیکنی رو واسه یه حالت خاص استفاده میکنم!

مثلا آیکن(یا شکلک) :) با :-) با :)) با :))) و ... تو کامنت هام، معانی متفاوتی(هر چند اندک) دارن!

یا مثلا "." و ".." و "..." و "...." و ... معنی هاشون فرق داره!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • ۶۸۰ نمایش
  • روزمرگی

فلاحی

نظرات (۴)

بی قرارم بی قرارم

این همه خاطره از عکس تو دارم

رو گلوت جای هزار تا زخمه که نمیتونم به روم نیارم

به گذشته ها که میرم نمیتونم جلوی اشکای چشمامو بگیرم

کاش میشد یه بار دیگه تو رو ببینم

کاش میشد هزار دفعه به جات بمیرم

من بدون تو نمیدونم چی میشه

من به دردای تو مدیونم همیشه


بی قرارم بی قرارم

طاقت دیدن اشکاتو ندارم

کاش بودی تا میتونستم سرمو رو شونه های تو بذارم

یه نشونه هایی از غمامو دردام.. تو اتاق سردو ساکتت هنوز هست

یاد تو مونده خودت خواستی بمونه.. این نشونه ها فقط یه مشت بهونست

من بدون تو نمیدونم چی میشه

من به دردای تو مدیونم همیشه

بی قرار - فلاحی

آخی فلاحی...
قشنگ بود ..

یه شکلک و این همه معنی!:)

قالب جدید مبارک
پاسخ:
اوهوم..:)

وا عجبا!! :)

مچکر..:-)
مرسی از متن شعر، حس گوش دادنش نبود...
مدتهاست دیگه حوصله آهنگ ندارم، شاید دلیل اینکه خیلی وقته براتون کامنت نذاشتم همین باشه

من که همیشه شکلک کم میارم، خیلی از حالتها رو نمیتونم تو شکلک مناسبی بگنجونم
پاسخ:
خواهش میشه!:)
برخلاف شما.. من وقتایی ک بی حوصلم آهنگ گوش میدم!

اونکه بله.. مشکل خیلیاست..
خیلیم عالی بود
پاسخ:
مچکر.. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">