روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

همینجوری

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ب.ظ
داشتم کلیپ های آپاراتو میدیم.. بعضیاشون واسم جالب بود.. گفتم بذارم اینجا...

+
تو برنامه های اخیر دورهمی مهمونایی اومدن ک دوسشون دارم...

گفتگوی مهران مدیری با حمید گودرزی

دقیقه 15:10.. اونجا ک شعری از سریال دانی و من رو میخونه.. یادش بخیر....
حمید گودرزی رو خیلی دوسش دارم.. نمیدونم چرا، ولی یه حس همذات پنداری دارم باهاش! :))


دقیقه 33:35.. اونجا ک از تنهـا بودن مهران مدیری میگه.. و انگار مهران خان ی جوری میشه!




دو تا فیلم "ابد و یک روز" و "بادیگارد" از فیلمای جشنواره فجر 94 بودن ک اکثر جایزه ها رو درو کردن!
+



+
مخصوصا همون اولش ک شعر شهریار رو میخونه....


ocean
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • ۵۳۹ نمایش
  • روزمرگی

ویدئو

نظرات (۹)

همه ی پست یه طرف بادیگارد یه طرف.
اصلا من عاشق فیلم بادیگاردم حقا بردن همه ی جایزه ها حقش بود:)
+عکس خیلی قشنگ بود:)
موفق و مانا باشید:)
یاعلی
پاسخ:
فیلم خوبی بود.. موافقم
البته همه جایزه ها رو هم نبردا:)
+قابلی نداشت..:-)
ممنون.. همچنین شما...
ابد و یک روز واقعا زیبا بود بازی بازیگراش محشر..

+عکس بیش از حد خوشگله...
پاسخ:
بازی شون واقعا عالی بود..
اما هیچ جایی از فیلم ردی از امید... نور... نبود. حتی دریغ از ی سکانس!

+ قابلی نداره..:)
آیا یک رگ چینی دارید؟ یا علاقه ی خاصی به چین دارید؟ :)) آخه اون پله هم توی چین بود.  شوخی نمودم!  ولی خودم دوست دارم برم چین، به عنوان توریست :)
پاسخ:
از بس جنس چینی ب خوردمون دادن.. الان انگار حس میکنم چین وطن دوممه! :))
کاملا اتفاقی بوده!:)

من ژاپن رو بیشتر دوست دارم..
ب عنوان توریست!
قبول دارم خیلی تلخ...
پاسخ:
بله...
من که نگفتم برد گفتم بردن حقش بود:)

پاسخ:
حق با شماس..:) من درست متوجه نشدم..
سلام 
صبح تون بخیر 
انصافا هم بادیگارد هم ابد و یک روز قشنگ و البته تلخ بودند...
من تو اواخر فیلم بادیگارد کلی گریه کردم :'((
پارسال همین حدودا رفتم  دیدمش ':(
و تو فیلم ابد از اول تا آخرش گریه کردم ':((
ابد و یک روز یه تلنگر بود ...
اما من برخلاف شما اون امید رو تو فیلم ابد و یک روز دیدم ...


+
برنامه جواد عزتی کامل دیدم و واقعا عالی بود :)
بخصوص اینکه جناب عزتی خیلی تشابه قیافه دارند با داداش کوچک من :)

اما برنامه گودرزی رو اون قسمت تلخ برنامه دیدم با وجودی که به ایشون خیلی ارادت داشتم ولی بهش حق ندادم این شکلی به دوست و همکارش حرف بزنه :|
از دلم یه کوچولو کمرنگ شد:'(
ولی همچنان جناب گودرزی بازیگر محبوب و نوستالژی زمان نوجوانی منه :)


ممنونم از برنامه خوبتون :))
بازم از این برنامه ها بذارین :))
پاسخ:
سلام:)
وقت شما هم بخیر
بله.. فیلمای خوبی بودن هر دو تاشون..
داستان فیلم ابد و یک روز و خانواده این مدلی رو تو واقعیت دیدم ب عینه.....

کجای فیلم؟! تو کدوم سکانس فیلم امید رو دیدین؟ سکانس برگشتن سمیه ب معنی امید و روشنی نبود..


خودش بعدا گفت ک منظورش محمدزاده نبوده.. اما جدای از لحن نادرستش ک خوب نبود، اصل حرفش درست بود .. خیلی از فیلم هامون چیزی ب مردم اضافه نمیکنن. صرفا بیانگر واقعیتن.. حتی تلخ تر از واقعیتن گاهی! این چیزا رو ک خودمون داریم میبینیم!


خواهش میکنم:)
دفعه بعدی فراستی رو قراره بیاریم!:))

سلام
امیدش اونجا بود که پسر کوچولوی داستان درس هاش می خوند و نمره بالایی گرفته بود... 
نظر شخصی من اینجا یه کوچولو امید توش بود...
من خانواده های همین شکلی دیدم ولی یهو یکی از بچه هاشون درسش خوبه و دقیقا نقطه امید خانواده شده...
من الان یکی رو میشناسم که سال ۹۷ -۹۶کنکور داره که ایشالا پزشکی قبول بشه...
تو این چند سال فوق العاده اذیت شده ولی خدا رو شکر اون بچه امید رو برای سایر اعضای خانواده به ارمغان میاره ایشالا ...


ولی من نمیتونم قبول کنم اینو به خود نوید نگفتن...
ولی قبول هم دارم برخی از صحبت هاشو در مورد انواع فیلم های موجود در ایران ولی تو این یه مورد مطمئن نیستم حتی بعد از اینکه گفته به ایشون نگفته !
نگفته باشه... ولی حالا چکارش داریم :))


اصلا حوصله فراستی رو ندارم :دی 
من باهاش استرس میگیرم انصافا :|
قیافه اش منو یاد ناظم سختگیر ابتداییم میندازه ...
بازم ممنونم

پاسخ:
اونجا دیگه شانسه ک دخیله..
البته اگه اسم لقمه حلال و پارامترای دیگه رو شانس بذاریم...

وگرنه خیلیا رو هم داریم ک بچه هه با استعداد و هوش وافرش.. ب خاطر قرار گرفتن تو چنین محیطی، عاقبت.. خودشم دچار اعتیاد و... شده
انشاا... ک ایشون پزشکی قبول شه..و دل خونوادش رو هم خوش کنه...

منم قبول نمیکنم!
واللا.. چیکارش داریم!:)


عجب!:)
خو جیرانی خوبه؟! جیرانی رو میاریم...:)
ابد یک روز عالی بود..
دورهمی نمیبینم زیاد..
پاسخ:
موافقم.. :)
منم گهگاهی میبینم!
ایولله میثم خان
پاسخ:
قربان شما ..:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">