روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شادمهر

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

Near

یه قدم تجربه کن.. بی من این آینده رو...

 

شادمهر عقیلی

کاری به اینم ندارم ک عزیزان وطنی! طبق یه قاعده ای .. قاعده دفع حداکثری .. تنها کارشون دک کردن کسائی از مملکته ک باهاشون همسو نیستن..

کاری با این ندارم ک دو تا از برادراشو تو جنگ از دست داده یا نه.. ک اگه واقعا اینطور باشه، انقدر مرد بود ک سهم نخواد مثل خیلیا!

 

اما.. هنوزم ک هنوزه حیفم میاد ب رفتنش.. کاش میموند!

باید میجنگید برای حقش.. حتی ب قیمت بازخونی چندباره یه کار برای گرفتن مجوز..

به نظرم تنها فرق اساسی آهنگای فعلیش با سابق، موزیک ویدئوهاشه ک اینجا مجاز نیست!

شادمهر

پست به بهونه آلبوم جدیدش تو این نزدیکیا.. تجربه کن

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • ۷۸۹ نمایش
  • روزمرگی

شادمهر

نظرات (۳)

چقددد بد!!!
پاسخ:
چی ؟؟

سلام

منم به اینا کاری ندارم :دی

ولی فیلم پَر پروازش رو که خودش بازی کرد و تو اون فیلم گفت چرا میره رو خیلی دوس داشتم :)

همین...

ولی بعضی از آهنگهاش برای من و خانواده ام جز بدترین خاطرات زندگی مون میباشد ولی بعضی از آهنگاش برای من و خانواده ام جز بهترین خاطرات زندگی مون میباشد :)


در کل بهترین آهنگی که خیلی دوستش دارم همون آهنگ دهاتی یا همچین چیزی بود که خیلی انصافا قشنگ بود :)

اون موقع ما که سی دی می دی:)))  نداشتیم که یه نوار کاست از آلبوم هاش رو میذاشتیم تو (رادیو )ضبط صوت کوچک ها و هی تکرار پشت تکرار با ولوم زیاد گوش میکردیم :)

یادش بخیر ...


+

فعلا که نت ندارم ایشالا نت وایفامون  بیاد اونوقت دانلود میکنم :)

ولی من یک داداش دارم یعنی عاشقِ آهنگهای شادمهره :)

دانلوذش کنم قطعا برای داداشم میفرستم :)

ممنون از حس انتخاب تون

پاسخ:
سلـام :)

گفت چرا میره؟

بدترین خاطرات؟ چرا؟؟

آلبوم دهاتی طبق آمار غیر رسمی حدود دو میلیون نسخه فروخت!

بله.. کاست....:)
یادش بخیر


+
من متوجه نیستم.. اگه نت ندارین، چطوری الان این پیامو گذاشتین؟!! :))

اگ عاشقش باشن.. این آهنگشو شنیدن.. زیادم جدید نیست..
فردا دم غروبی احتمالا یه ترَک جدیدش میاد.. اونو بفرستین واسشون :-)

ممنون از حسن توجهتون :)
  • هنوز یلدا
  • نمیدونم من چرا شادمهر رو دوس ندارم...اصلا بفهمم آهنگی مال شادمهره، دانلودش نمیکنم!
    پاسخ:
    عه.. طفلکی دوست داشتنیه ک! :) از نظر خیلیا سلطان پاپ ایرانه!
    البته در این حدم نه.. ولی لقبش بیراهم نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">