روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

معما! + بیشتر از یه نفر

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

شاید این معما رو قبلا دیده یا شنیده باشین..

اما اگه نشنیدین جوابشو تو نت جستجو نکنید.. سعی کنین خودتون روش فکر کنید

 معما

چطور میشه تنها با کشیدن 4 خط(طبیعتا راست!)  از روی همۀ 9 نقطه موجود در شکل گذشت؟

البته به شرطیکه قلمتون رو از روی برگه برندارین!

میشه اصن؟!:)

 

 

پ ن : یه پیشنهاد کاملا بی ربط با معمای بالا ! :)

اگه دوست دارین قدرت سخنرانی یا فن بیانتون رو ارتقا بدین .. پیشنهاد میکنم این وبسایت رو حتما ببینین..

وبسایت بالا یه دوره رایگان آموزش سخنرانی و فن بیان داره که با عضویت تو اون( فقط یه آدرس ایمیل میخواد) .. ویدئوهای جلساتش به صورت روزانه واستون ارسال میشه.. 9 جلسه هستش، هر جلسه میانگین 15 دقیقه..

فایل صوتی و مقاله جلسات هم، واسه اونایی که ممکنه نتونن ویدئوها رو دانلود کنن، قرار داده شده..

در کل دوره خوب و کاربردیه.. از دستش ندین!
-----

یه پیشنهاد هم به دوستانی که فکر میکنن درونگـرا هستن..

وسطای این صفحه یه ویدئو با سخنرانی خانم سوزان کین وجود داره که جالبه. ببینید .. حداقل 3-4دقیقه آخرشو.
همینجوری :)
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • ۸۰۷ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۱۳)

تشکر مقاله را خواندیم
پاسخ:
خواهش :)
در مورد معما هم تأمل بفرمائید!
یافتم!!! یافتم!!! بالآخره یافتم!!!
باورم نمیشه ^_^
http://bayanbox.ir/info/2051007433328649580/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B9%DB%B2%DB%B7-%DB%B0%DB%B7%DB%B5%DB%B2%DB%B5%DB%B5
دیدین؟؟ دیدین؟؟ :))
وای خیلی هیجان انگیز بود! :))
اولش یه کم فکر کردم ولی دیدم هیچ راهی نداره، یهو یه راهکار به ذهنم رسید، عملیش کردم و بعد از یکی دو بار کنکاش دیدم شد!!
حالا پیدا کردن جواب بماند! اگه بدونین چقدر طول کشید تا این خط ها رو به شکل صاف رسم کنم o_O
اگه بگم صدبار کشیدم کم نگفتم :|
رسما انگشتم داره می افته :(
بقیه ی پست رو بعدا نظر میدم :/
پاسخ:
باریکلااا :-))

تبریک میگم.. :) توی چند دقیقه پیداش کردین ؟

خب خودتون راه سختو انتخاب کردین و خط ها رو با حرکت موس کشیدین .. خیلی راحت میتونستین با گزینه «Line»(همون خط راست) توی محیط paint همینکارو انجام بدین.. در کمتر از 10 ثانیه!! :)

کوه کندین ؟! :)))
اتفاقا خودمم میخواستم بگم جوابمو نذارین که بقیه ی دوستان هم فرصت حل معما رو داشته باشن!
مرسیی ^_^ شاید سه چهار دقیقه طول کشید، اما واسه رسمش یه ربع بیست دقیقه داشتم کنجار میرفتم o_O
با گوشی اومده بودم :|
کمتر از کشف قاره ی امریکا نبود :/
خیلی خوب بود، باز هم از این پستها بذارین :)
میگم خطتون هم خوبه ها! :)
پاسخ:
بعله :)

شما ب جای معما.. تو رسم مشکل دارین!
اگه رسمهای کتابای ریاضیتونو خودتون میکشیدین.. اینطوری نمیشد! D:

با گوشی یا حتی موس هم.. خط راستو هرچه سریعتر بکشین.. نتیجش بهتر میشه!! :)

خسته نباشین دلاور! :))

چشم..:)

بالاخره از پایتخت خوشنویسی ایران دارم باهاتون صحبت میکنم! [عینک آفتابی] :)))
همینکه راه نمیره جای شکرش باقیه! :)
ممنون بابت مقاله..
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ج معما رو میدونین ؟
همه ی رسما رو خودم میکشیدم :/
اونا با خط کش بودن نه با انگشت :|

پس چی؟ :)))))
چشمتون بی بلا

پایتخت خوشنویسی؟!! نمیدونستم!
بی تعارف گفتم
پاسخ:
بله:)
رسم رسمه دیگه! انگشت و خط کش نداره ک!:))

ایشالا کشف قاره های جدید!! :)

بهله.. میرعماد و ...:)
ممنون
سلااااام
خوبین داداشی ؟؟؟
ممنون  برای من فعلا مهم نیست سال اول قبول شم
اما ایشالله قبول میشم
من ی مدت نیستم حسابی درگیر زندگیم 
ایشالله وقتی برمیگردم شما سربازیتونو با سلامتی تموم کردین وی شغل خوب پیدا کردین
ممنون بابت لطف ومحبت  همیشگی تون
فعلا خدانگه دار
پاسخ:
سلاام :)
شکر..
ایشالا ک همین امسال قبول میشین :)

انشاا... ک خیره..

خیلی ممنون و مچکر :)

تمنا دارم..
خدا نگهدارمون
  • هنوز یلدا
  • من بلد بودم از قبل :)

    من خودم فکر میکنم درونگرا هستم، ولی دیگران میگن برونگرام!!!
    پاسخ:
    خیلیم خوب :)

    شاید واسه اینکه دیگران متوجه درونگرا بودنتون نشن.. برونگرا مینمائید!:)

    + عکسایی ک ظهر امروز گذاشتین کانالتون.. خیلی باحالن!:)))
  • حسن امکانی
  • سلام؛ با "تخریبات انتخاباتی" بروزم ... لطفا سربزنید و نظرتون رو راجع به موضوع اعلام کنید.

    اگر مایل بودید وبلاگ رو دنبال کنید و برای تبادل لینک هم اطلاع بدید.

    پاسخ:
    سلـام :)

    ی روزی ی بنده خدایی حرف خوبی میزد. میگفت..
    فکر کنید مثلا آسفالت کوچه یا خیابونی خراب باشه و مردم رو ب زحمت بندازه..
    یکی میاد میگه من درستش میکنم.. خدمت به خلقه و از این حرفا.. این قبول!
    گاهی یکی میاد و دعوا میکنه با بقیه که حتما من باید درست کنم این آسفالتو! میخوام فقط من اجر ببرم!!
    گاهی هم یکی میاد و پول هم خرج میکنه که بقیه بذارن اون فرد آسفالت خیابونو درست کنه!!! اکثر اونایی ک میان واسه انتخابات.. از این طیف آدمای نیکوکارن!!
    سلام 
    معما چون حل گشت آسون شود :))
    حلش کردم ولی وقت کنم با رسم شکل میفرستم براتون :)
    هر چند سوالش مال خیلی وقت پیش بود :)

    +
    بقیه پست رو بعدا میام میخونم :)
    ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    خودتون حلش کردین یا قبلا جوابشو دیده بودین جایی؟
    ممنون میشم بذارینش اینجا..:)
    بله! طراحش اینشتین بوده فک کنم..

    +
    ممنون از شما :)
    داداش دوم من اصولا کسی که هر چند ماه یکبار سوال هوش تو اقوام نزدیک مطرح میکنه ...
    این سوال رو  قبلا  برادرم خیلی وقت پیش شاید  دو سه سال پیش مطرح کرده بود :)
    دیده بودم:)
    اونموقع من که هوشم هنوز مثل الان ته نکشیده بود حل کردم :)
    الان تا حدودی یادم بود چی به چیه ؟:)
    حنی یادمه این سوال و سوالات دیگه برادرم که اکثرا سوال هوش بود تو وبلاگم تو بلاگفا بود 
    مطرح میکردم و هر چند وقت یکبار مسابقه میذاشتیم برای بلاگ نویسان :)


    ایشالا میذارمش :)

    +
    خواهش میکنم :)

    پاسخ:
    آها..:) اصل این معما رو اینشتین طرح کرده.. چند دهه پیش...
    خب ب برادرتون بگین بازم سوال طرح کنن و شما مطرح کنین تو بلاگتون :)
    الانم هوش سرشاری دارین با وجود (به قول خودتون) ته کشیدنش!! :-)

    ممنون

    +
    ارادتمند :)
    + با رسم شکل باید توضیح داد آیا؟!؟!

    + از 7 به 3 / از 3 به 1 امتداد یک به طوری که از 4 و 8 بگذره به 9 / از 9 به 3

    + تا باشه از این دوره ها

    + حالا جایزه داشت یا نه؟!؟! :-)))))
    پاسخ:
    + میشه :)

    + درسته .. :)

    + :)

    + نه باو.. دلتو صابون نزن داداش! :)))
    کار سخت نخواه

    از بچگی بازی و ریاضیم افتضاح بود خخخ
    پاسخ:
    تنبل! :)

    میگن معمولا کسایی این معما رو میتونن حل کنن ک از بالا به مشکلات و مسائل نگاه میکنن و دید محدودی ندارن...
    البته حتی الامکان تو زمان کم...
    سلام 
    ببخشید که امکان فرستادن جواب معما برام محیا نشد :| 
    و نتوستم بفرستم ولی اینو بدونین تلاشم این بود بفرستم ولی متاسفانه نوسانات برق خونمون 
    نذاشت این اتفاق بیافته :|:( که از این بابت عذر میخوام. 

    پاسخ:
    سلام:)
    خواهش میکنم.. منم گفتم اگه امکانش بود بفرستین..
    نیازی ب عذرخواهی نیست
    سرتون سلامت :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">