روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

روز استقلال

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

بچه تر که بودیم با نزدیک شدن روزایی مثل 22 بهمن  کلی ذوق میکردیم :)

نمیدونم دلیلش شور و نشاط کودکی بود.. یا اینکه هنوز با یه چیزایی نا آشنا بودیم...

اما دلیلش هر چی که هست.. اون وقتا این روزا خیلی قشنگ تر بود.. :-)

شور بچه هاامروز ... :)


ب ن:

چی مونده امروز یادمون از اون همه درس و کتاب... – زنده یاد جهان

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • ۴۷۲ نمایش
  • روزمرگی

جهان

نظرات (۸)

 بچه که بودیم کلی ذوق میکزدیم ی ساعت از کلاس  به جشن۲۲ بهمن اختصاص میدادند
پاسخ:
دقیقا :))

+ آخ جون.. زنگ آخر جشن داریم :-))

سلام

خداییش بیدار شدین و رفتین راهپیمایی امروز ؟:)

والا من امروز رگ شیرازیم گل کرد و نرفتم :)



ابتدایی که بودم مدرسه مجبور میکرد بریم راهپیمایی نمی رفتیم قطعاً از نمره انضباط خبری نبود :دی

البته شیرینی خاصی هم داشت چون کل هفته رو تو مدرسه مراسم دهه فجر داشتیم!

راهنمایی که بودم اوضاع همین بود:)

دبیرستان اون رگ شیرازی تازه زنده شده بود یادمه راهپیمای مون کنار خیابون اصلی خونمون بود آقا تا

نزدیکای خیابون که میشدم سرعت پیاده رویم رو کم میکردم که از مدرسه خودمون کنار بکشم و به مدارس

دیگه که میرسیدیم دیگه کم کم راهمو کچ میکردم و میرفتم خونه مون دیگه :دی

نمره انضباطم از اول ابتدایی تا سال سوم دبیرستان 20شد :)

پیش دانشگاهی 19/30بود فکر کنم که اونم گزارشم داده بود که تو راهپیمایی نبودم ولی چون بچه خوبی بودم فقط اینقدر نمره ام کم شد :)

دلیلش تو دبیرستان قطعا فقط نمره انضباط بوده :دی

دانشگاه هم که باید میرفتیم :))

دانشگاه تازه خود من یکی دوست داشتم برم ولی باز میرسیدم دم خونه باز میپیچوندم میرفتم خونه :)))

ولی خداییش اوایل جشن انقلاب تو مدارس راهنمایی ابتدایی شیرینی خاص خودشو داشت و آدم ذوق میکرد

الان تو مدارس من اون ذوق رو بین بچه های نسل جدید و حتی معلم ها کمتر میبینم!

بابت پرگویی عذر میخوام :)



+++

ممنون بابت پست :)

پاسخ:
سلـام :)
توفیق اجباری بود! بالاخره سربازیه و فرمانبرداری! :)
خسته نباشین واقعا! :)


عجبب ! :)
راهپیمایی نمیرفتین و 20 میگرفتین! o-O :)))
البته انصافا واسه ما.. نمره انضباط و راهپیمایی این همه هم رابطه تنگاتنگی باهم نداشتن.. یادم نمیاد که بخاطر راهپیمایی نرفتن نمره انضباطم کم شده باشه! (البته اصن یادم نمیاد که نمره انضباطم کم شده باشه.. والااع! D: )
پس وسط راه جیم میزدین!! :))))
یه سوال.. پیش دانشگاهی مگه نمره انضباط داره؟؟

دانشگاه و 22بهمن و اجبار؟؟ واقعا؟؟ مگه داریم؟؟ O_O

تزئین کلاسها واسه خودش عالمی داشت! :)

فقط میتونم بگم که.. کم ذوقی و بی تفاوتی نسل جدید تقصیر خودشون نیست!


+++
خواهش میکنم :)

من گفتم اگر نمیرفتم نمره انضباط کم میشد پس باید میرفتیم :))

اینو :

ابتدایی که بودم مدرسه مجبور میکرد بریم راهپیمایی نمی رفتیم قطعاً از نمره انضباط خبری نبود :دی


+

دوره ی ما پیش دانشگاهی نمره انضباط داشت :))

الان رو خدایی نمیدونم ما چون هنر  بودیم داشت :)

دانشگاه هم داشتیم چون آزاد بود :))


لابد تقصیر ماست ؟:))


اگر سرباز نبودین میرفتین ؟:)

ممنون



+

جارو برقی همسایه راه افتاد من برم به یه جای امن ://

پاسخ:
پس .. راهپیمایی میرفتین و 20 میگرفتین > O_o :))
در هر صورت من با این رابطه بین این مورد مشکل دارم نه با 20 گرفتن شما که :))


+
من دوره خودمونو یادم نیست که داشت یا نداشت :/

چی تقصیر شماست ؟:))

سالهای پیش.. کم و بیش 22 بهمنو میرفتم بیرون.. بالاخره روز استقلاله دیگه :)


+
دیوارهای منزل رو عایق صوتی بپوشونین!!! :)
22 بهمن خوب یا بد ، با ذوق یا بی ذوق ... موضوع اینه که الانو چطور بسازیم برای آیندمون

سخته
راهو میگم ، راهه سختی پیش رومون هست

راستی منم سربازم
5 ماه دیگه مونده
 
شما چقد مونده؟
پاسخ:
حرفتون درست.. اما برای برای ساختن آینده باید گذشته خودتو بشناسی و تحلیل کنی.. وگرنه اگرم بتونیم آینده مون رو بسازیم .. دچار بحران هویت میشیم!
هر مسئله ای بدون توجه به شرایط اولیه حل نشدنیه!:)

سخت اما شیرین.. اگه مزاحمتی نباشه! :)


عههه:)) به سلامتی تموم کنید ایشالا :)

10 ماه و اندی :/
جریان این بودکه نمیدونستیم
ولی بااین حال باید ازکسایی بپرسیم که اون دوران سن الان مابودن خخخ
وگرنه بچگی وکلا خوشی
پاسخ:
احتمالا :)
اینم حرفیه.. یعنی دوره های مختلف رو آدما تاثیر نداره و هر سنی مقتضای خودش رو داره ؟؟
موافقم :)

چی تقصیر شماست ؟:))

جواب :


فقط میتونم بگم که.. کم ذوقی و بی تفاوتی نسل جدید تقصیر خودشون نیست!

اوکی ؟ گرفتین ؟
پاسخ:
به سختی .. ولی بالاخره گرفتم ! :)))

تقصیر شما(ی نوعی) که نه.. اما تقصیر پدر مادرهاست.. چون وقت نمیذارن واسه بچه هاشون.. فقط میخوان بفرستنشون این کلاس و اون کلاس.. یا این وسیله و اون وسیله رو بخرن که سرش با اونا گرم بشه و خودشون به کارهای روزمرشون برسن!
البته نه اینکه قدیم ترا .. وضعیت خیلی گل و بلبل بود!
ولی الان ارتباطه کمتر شده .. مخصوصا که تعداد بچه های خونواده ها هم کم شده...
اون روزا مجبورمون میکردند حتما راهپیمایی رو بریم و الا از نمره انضباطمون کم میکردن:))
پاسخ:
عه .. از شما هم نمره کم میکردن واقعا ؟؟ :)
بله...
من که میرفتم این پلاکارت های سنگینو  رو هم میدادن دست من بدبخت:/
چون از اعضای اصلی بسیج بودم :…))
پاسخ:
عه:)
پس جا داره که بگیم.. خسته نباشین دلاور:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">