روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

قضاوت

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

کافیه به جای قضاوت کردن کسی.. کنارش بشینی و مسائل رو از دید اون شخص ببینی..

اونوقت خواهی دید که قضاوت و رأی صادر کردن درباره افراد.. بدون در نظر گرفتن بعضی مؤلفه ها

اصلا کار درستی نیست ...

عشق


ب ن :

مسیر زندگی مثل یه روده، که آخر دل به دریا میسپاره.. اگه بالا و پایین داره اما، تهش حس رسیدن موندگاره ...  قمیشی

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • ۸۵۰ نمایش
  • روزمرگی

قمیشی

نظرات (۱۶)

  • مهندس رضا عباسی
  • با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت.

    پاسخ:
    سلـام

    :)
  • پیمان کرامتی
  • تموم شد...احسنت این حرف یعنی زندگی سالم
    جامعه ارمانی
    ولی خ به خودمون بنگریم
    چندبار این کار کردیم
    تعدادش جالبه :)

    عشق به تفسیری ساده..عالی بود

    پاسخ:
    تازه شروع شده :) باید از حرف به عمل برسیم! :)

    واقعا O_o
    جالب و دردناک!

    ساده اما پر از مفاهیم قشنگ :)
    موافقم ما از هیچی خبر نداریم فقط خدا می تونه قضاوت کنه 
    پاسخ:
    همینطوره..

    البته بعضی مواقع برای جلوگیری از هرج و مرج.. بنده خدا بایستی قضاوت کنه.
    خیلی پست زیبایی بود

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)

    راستی با اجازتون .. عکس رو از وب شما کپی کرده بودما ;)
  • اَسی بولیده
  • دقیقا و کاملا درسته خیلی خیلی
    ای جانم :*
    عشق خواهر و برادری یه چیز دیگه ست اصلا ^__^
    پاسخ:
    ممنون :))

    :-))

    موافقم شدیـــدا ^_^
    قضاوت در باره دیگران
    دربارش هیچی نمیتوان گفت
    پاسخ:
    احسنت :-)
    اگه چیزی بگیم.. خودش میشه یه قضاوت دیگه :)
    قـــــــــــضـــــــــــــاوت تعطیل
    یه کمپین راه بندازیم

    جون مادرتون قضاوت نکنید همدیگرو :))
    پاسخ:
    این کمپین اگه تشکیل بشه.. علاوه بر قضاوت مروج دروغ هم میشه.. چون خیلیا فقط حرفشو میزنن و به عمل که برسه .. همون آشه و همون کاسه!

    چشم :))
    قضاوت کردن در مورد افراد کاردرستی نیست اصلا و ابدا.... ولی بعضی از افراد و کاملا میشناسی و میدونی کاری ک داره میکنه اشتباهه تاکید میکنم افرادی ک کاملا روشون شناخت داریم...

    چ عکس نوشته ی خوشگلی عشق خواهر و برادری بی نهایت زیباست...هیچ چیزی نمیشه در موردش گفت :)
    پاسخ:
    حرفتونو تا حدودی قبول دارم.. صحبت سر شناخت نیست
    بحث سر اینه که.. اون کسی رو که میشناسیم.. چرا اون کار اشتباه رو انجام میده؟

    عشق خواهر و برادری بی کلامه .. اما پر از زیبایی :)
    متوجه سوالتون نشدم

    چرا اون کار اشتباه و انجام میده؟

    منظورتون چیه؟
    پاسخ:
    شما میفرمائین که گاهی اوقات طرف رو کاملا میشناسیم..
    منظورتون اینه که میشه در مورد چنین فردی قضاوت کرد.

    اما منظورم اینه که .. اینکه چرا اون فرد مورد نظر شما به روزی رسیده که این کارهای اشتباه رو انجام میده..
    دلیل به این روز افتادن اون طرف رو نمیدونیم.. پس نمیتونیم در موردش حکم بدیم.
    شاید ما تو شرایط اون شخص بودیم.. به مراتب بدتر از اون بودیم....
    ببینین جناب من خودم شخصا قضاوت کردن و نمیپسندم ولی اگر افراد نزدیک خودم در مورد کارم قضاوت کنن اونقدرا ناراحت نمیشم تاکید میکنم افراد خیلییییییی نزدیک ب من

    شما میگین چرا اون فرد مورد نظر شما ب روزی رسیده ک اشتباه کنه...این اشتباهی ک من میگم ی چیز خیلی فضایی نیست دارم درباره ی روابط نزدیک صحبت میکنم برای مثال در مورد رفتار خواهر خودم رفتاری ک شاید توی ی مکان خاص انجام داده..

    ولی اینکه ی همسایه فامیل دور یا حتی نزدیک درباره ی هر کار و رفتار ادم قضاوت کنه و نظربده ب هیچ عنوان خوشم نمیاد و ی راه حل هم ب شما میگم ک چنین چیزی پیش اومد کدورتی پیش نیاد
    همیشه وقتی میبینین کسی داره نظر میده درباره مسائلی ک اصلا بهش مربوط نیس ، شما ی لبخند بزنین و بگین چشم درست میگین اما کار خودتون و انجام بدین :))

    توی 99درصد این کار جواب میده و بعد ی مدت هم کلا بی خیالتون میشن چون میبینن ب حرفشون هیچ اهمیتی نمیدین :))

    چقدر حرف زدم عذر
    پاسخ:
    متوجهم سرکار .. اصلا اون فرد رو خواهر برادر.. همسر.. پدر و مادر در نظر بگیریم.. قضاوت بدون اینکه دلیل اون طرز رفتارش رو بدونیم درست نیست به نظرم.. هر چند اون فرد خییییلی نزدیک باشه بهمون

    یه مثالی بگم.. ممکنه یکی از نزدیکانمون رفتار مغرورانه داشته باشه با بقیه.. ما ممکنه بهش نزدیک باشیم و اخلاقش رو هم بشناسیم.. اما دلیل رفتار مغرورانه ش رو ندونیم. این دو تا .. دو مقوله جدا از هم هستن..

    ممنون از پیشنهادتون :) منظورتون اینه که نه توی حرف.. که تو عمل به طرف بفهمونیم که به شما هیچ ربطی نداره..؟! :)))

    من الان تو فکر اون 1 درصد باقیمانده هستم که.. چقدر لزِجن! :))))

    خواهش میکنم
    ممنون از نظرتون :)

    حالا کی کی رو قضاوت کرده ؟:)))))))

    سلام :)



    +

    عکس لایک داشت :)

    پاسخ:
    سلام:)
    کس خاصی مطرح نبود..کلی بود:))

    +
    موافقم:)
    خیلی خوبه آدم بتونه قبل از قضاوت کردن در مورد دیگران خودشو جای اونا بذاره و فکر کنه در شرایط مشابه، خودش چه جوری عمل میکرد...

    آهنگ این پست کجاست؟ :(
    پاسخ:
    موافقم.. حداقل اینجوری اگرم قضاوت کنه.. پخته تر میشه نظرش!

    آهنگ نداشت.. :|
    اما به امر شما گذاشته شد.. :-)

    اسم آهنگ؟ :دی


    + سلام

    شما هنوز دارین قضاوت میکنین ؟:دی( ایکن نیشخند از اینجا تا قزوین )

    ( پست رو عوض نمی کنین احیاناً؟)

    ممنون

    پاسخ:
    :))) مسیر - سیاوش قمیشی
    همین قسمتی رو که نوشته شده سرچ کنید.. اسمش میاد :)


    + علیک سلـام :)
    هنوز دارم قضاوت نمیکنم !!!:) پست راجع به قضاوت نکردن بود فکر کنم! :))
    ( تموم شده.. انشاا... فردا تشریف بیارین در خدمت هستیم D: )

    خواهش :)

    موضوع فردا چیه که من وقت بزارم بیام اینجا ؟:))

    فردا دیر است ....

    من فردا جلسه دارم :)



    +

    مهم اینکه اسم عنوان چی باشه ؟

    اسم عنوان قضاوته :))

    پاسخ:
    موضوع آزاده :) پیشنهاد هم میتونین بدین:))
    باید همین حالا را دریافت.. یک لحظه بعد هم دیر است... !
    جلسه عالی پربازده :))

    +
    عنوان مهم نیست.. عناوین مثل همیشه دوپهلو هستن!:)
    مهم متنه D:

    ما یه دوماد داریم هر کسی بهش زنگ میزنه که اون لحظه کار داشته باشه پشت تلفن بهشون میگه من الان جلسه ام :)))

    منم همین شکلی گفتم :))



    +

    موضوع :

    22بهمن یا 24 بهمن :دی

    بیان چه جوری شما رو مدیر کرده ؟ :دی

    پاسخ:
    آهاا..پس اساسا جلسه ای در کار نیست! :))

    +
    حماسه 22بهمن عایا؟؟:)))
    24بهمن چ خبره؟!

    هوووم؟!!:))))
  • عاطفه بانو
  • سلام و دو صد درود
    واقعا وبتون عالیه و مطالی جالبی دارین
    انشالله هر روز بهتر و بهتر شه
    پاسخ:
    سلـام و هزار سلـام :)

    واقنی؟! (^_^)  خیلی ممنون :)

    مچکرم.. ممنون از حضورتون :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">