روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آسمون

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

تو این فکر بودم که با هر بهونه                   یه بار آسمونُ بیارم تو خونه

حواسم نبود که به تو فکر کردن                  خود آسمونه ... خود آسمونه

تو دنیای سردم به تو فکر کردم                       که عطرت بیاد و بپیچه تو باغچه

بیای‌ُ بخندی تا باز خنده هات رو                    مثل شمعدونی بذارم رو تاقچه

 

تو و خاک گلدون با هم قوم خویشید                من و باد و بارون رفیق صمیمی

از این برکه باید یه دریا بسازیم                      یه دریا به عمق یه عشق قدیمی

دوستت داشتم با تمام وجودم                          عزیزم هنوزم.. تو رو دوست دارم

الهی همیشه کنار تو باشم                      الهی همیشه بمونی کنارم

به تو فکر کردم به تو آره آره                        به تو فکر کردم که بارون بباره

به تو فکر کردم دوباره دوباره                          به تو فکر کردن عجب حالی داره

حسین صفا

سوءتفاهم :)

دوستت داشتم محسن چاوشی

پ ن : پیراشکی خور قهاری شدم این روزا ! :*)


احساس مسئولیت ... :)

ب ن :

J یلداتون مبارک J

ب ن 2 :

6

ب ن 3 :

بی اعتنایی میکنی.. ولی...........

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • ۶۳۳ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۱۹)

چقدر شیش و هشتی بود خخخخ
پاسخ:
:)))
حرفی ندارم! :-)
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا بود
پاسخ:
(خیلی)^5 ممنون .. :)
  • منوچهر منطق
  • چاووشی یعنی موسیقی فاخر....
    پاسخ:
    خیلی موافقم.. ;)
    خیلی قشنگ بود
    دس شما مقسی خخخخخخ
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)

    خواهش میکنم .. :* اما بابتِ .... ؟ :)
    سلام
    آدرسی که خواسته بودید
    https://telegram.me/phyteachers
    پاسخ:
    سلـام

    ممنون.. :)
  • اسی بولیده
  • اولش که شعر و خوندم به نظرم اومد مال رضا صادقی باشه!

    قشنگ بود مرسی :)

    مراقب باشید چاق نشید :))

    من نتونستم فیلم و ببینم :(

    پاسخ:
    درسته.. تم ترانه‌ش شبیه ترانه های رضا صادقیه :)
    قابلی نداشت.. :)
    چشم.. حواسم هست :)  نصفشو میدم به خود فروشنده هه! :)))
    چرا ؟ لینک رو چک کردم مشکلی نداره!
  • اسی بولیده
  • لینک فیلم؟؟ اصلا چیزی نیست 0_o
    پاسخ:
    منظور شما کدوم فیلم بود ؟؟ :)
    "احساس مسئولیت" رو میگین ؟؟
  • اسی بولیده
  • بله همون، صفحش باز میشه اما فیلمش...؟؟
    پاسخ:
    واسه من که میاره! شاید فلش پلیرتون به روز نیست :|
  • اسی بولیده
  • دیدم مرسی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    بابت گذاشتن  پست زیبا

    شب یلدا رو بهت تبریک میگم امیدوارم در کنار خانواده باشی
    پاسخ:
    آهاااا..:)) خواهچ :*

    ممنون.. بله کنار خانواده‌م ! :)

    خیلیم عالی
    پاسخ:
    خیلیم ممنون :**
    منم خیلی محسن چاووشیو دوس دارم کاراش عالین
    پاسخ:
    مخصوصا که ترانه هاش واسه کسایی مثل حسین صفا هستش.. :)
    محسن چاووشی کارش درسته
    جون میده برای پاییز و زمستون
    البته من تابستونم باهاش خاطره دارم
    پاسخ:
    موافقم باهاتون :)
    :))
    خاطره! ;) :*
    سهلام
    خیلی خیلی زیبا:))
    یلدات مباااارک^_^
    پاسخ:
    سهلــام :)
    خیلی زیبا و خاطره انگیز! :-)
    یلدای تو هم مبـاااارک (◕‿◕)
    سلام
    ان شا الله کوتاه ترین روز سالتون کمترین گناه و بیشترین اجر معنوی رو براتون به دنبال داشته و در بلندترین شب سالتون بهترین خواب های امسالو ببینید
    پاسخ:
    سلــام :)

    چه آرزوی خوبی :-)
    البته اگه خواب به چشمان بیاید... ! :)
  • قاب دل من
  • به تو فکر کررردم  به تو آره  آره ............
    خوشحالم در کنار خانواده بودی :)
    پاسخ:
    :(
    :)

    ممنونم .. :)
  • اسی بولیده
  • سلام

    منظور از پ.ن 2 چیست؟

    پاسخ:
    سلـام :)
    سوء نفاود;)  :)
    پاسخ:
    :))))
    ;)

    ن --> ت :*)
    سوء نفاود;)  :)
    پاسخ:
    اونم چه سوءتفاودی :*))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">