روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

فیلادلفیا

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

فیلادلفیا ! اسم یه پروژه.. یا نام یه شهر.. شهری که آزمایشی موسوم به آزمایش «رنگین کمان» در سال 1943، اونجا انجام شد.

این پروژه هر چی که هست، اسم این ایالت رو به یه منطقه اسرار آمیز مبدل کرده.. آزمایشی که منجر به ناپدید شدن لحظه ای و موضعی اجسام شده!

 

ناپدید شدن اجسام و شاید هم ابدان میتونه جالب باشه .. نه ؟! :)

و شاید جالب تر اینکه.. چیزهایی که از نظر ما ناپدید هستن رو.. به یکباره جلوی چشممون ببینیم! :-))

Philadelphia

پ ن :

ای ز پیـــدایـی خـــود بــس نـا پـدیــــد                        جملهٔ عـالم تو و کس ناپدید

جان نهان در جسم و تو در جان نهـان                        ای نهان اندر نهـان ای جان جان

جملـــهٔ عـــالـم به تـــو بـیـنــــم عیــان                        وز تــو در عـالم نمـی‌بینـم نشـان

هــر کســـی از تــو نشــــانـی داد بـــاز                        خود نشان نیست از تو ای دانای راز ...

عطار

نــور

یه نفر میاد که من منتظر دیدنشم ... - فریدون فروغی

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۶
  • ۶۸۰ نمایش
  • روزمرگی

عطار

فروغی

نظرات (۱۳)

پروژه جالبی بوده..دوس دارم بیشتر ازش بدونم
فکر مکنم راجبش شنیدم قبلا البته..ولی ممنون..جالب بود و رویابرانگیز

جاداره باز هم تشکر کنم بابت آهنگها
پاسخ:
بله .. البته تو بایکوت شدید خبریه .. بعضاً هم میگن که چنین آزمایشی اصلا انجام نشده!
فیلم 2010 Philadelphia Experiment رو وقت کردین ببینین .. در همین رابطه هستش.

باز هم ممنونم از لطفتون :)
ممنون گیرش اوردم حتما دوست عزیز
پاسخ:
خواهش میکنم :)
مث همیشه فوق العاده بود
پاسخ:
مث همیشه خیلی ممنون :)
مثل مثلث برمودا، یعنی؟
پاسخ:
والا.. اولین مورد  ناپدید شدن هواپیماها تو منطقه "مثلث برمودا" سال 1945 اتفاق افتاده. اولین مرحله  پروژه فیلادلفیا هم سال 1943 انجام شده. واسه همین بعضیا میگن که این دو مورد به هم مرتبطن..

اما در کل.. تو پروژه فیلادلفیا هدف ناپدید و دوباره پدیدار کردن یه ناوشکن نیروی دریایی امریکا به کمک میدان های الکترومغناطیسی شدید بود.. اما دلیل اصلی حوادث مثلث برمودا هنوزم نامعلومه..
سلام سرباززززززززززززززز چطوررررررررررررررررررررررری ................

خیلی پستت جالب بود دوسداشتم میرفتم خودم میدیدم از نزدیک
پاسخ:
سلـــام :)
ممنون.. شما چطورین ؟ :-)


مچکر:) کجا میرفتین ؟ اون آزمایش رو از نزدیک میدیدین؟؟ :) اینجوری شما هم ناپدید میشدین ک! :))
سلام
وبتون توی لیستم نیومد :| همینطوری باز کردم دیدم پست گذاشتین
چقدر جالب بود مرسی ک اطلاعاتی دادین درموردش..

آهنگ عالی.. :)

پاسخ:
سلـام :)
بله.. واسه اینکه این پست تازه نیست..
واسه یکی دو روز پست ثابت شده.. دوباره برمیگرده سر جاش! :)

خواهش میکنم .. قابلی نداشت :)

ممنون.. :)
سلام
خیلی جالب بود
پاسخ:
سلـام :)

خیلی ممنون :-)
نا پدید شدن اجسام 
چه خوب...کاش میشد بعضی استادام ناپدید میشدن:/
چه کییییفی میداااااد
پاسخ:
گناه دارن طفلیا :))
خب به جای اساتیدتون.. برگه های امتحانیتون ناپدید میشدن که بهتره! :))
ناپدید شدن برای دیو ها نعمت بزرگیه!  اگه بشه 
اما به نظر می رسه حقیقت نداره 
ممنون :)
پاسخ:
ناپدیدی از دیدگان یا اذهان ؟ اولی شاید به این زودی ها به حقیقت تبدیل نشه.. اما دومی همین الانشم حقیقت داره!
خواهش :)
نه خود استاد ها ناپدید شند..
حقشونه...
میخاستن استاد نشن:/
پاسخ:
حقشونه؟ :))
ممنون که تعریف جدیدی از رابطۀ استاد و شاگردی رو ارائه دادین :))
اوهوم من خودم تخصص مورد دوم رو دارم! البته من ناپدید بشم نه بقیه! 
پاسخ:
تخصص ناپدید شدن از اذهان ؟ :)
تخصص دردناکیه ! :| :)
آره می تونه وحشتناک باشه اما بعضی وقتها هم خوبه!
بی خوابی زده!! ایشالا که دیگه خوابم می بره :/
پاسخ:
وحشتناک یا دردناک .. مسئله این است! :)
همینطوره..

خوابتون برد؟ :)

سلام

نظری ندارم :)


فقط وقت برنامه رو کم کنین :دی

( منظور این پست هستش )

پاسخ:
سلـام
ممنون :)

چشم.. سعیم رو میکنم D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">