روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

خندوانه

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

به بهانه فینالیست شدن آقای امیر مهدی ژوله

 

آقای ژوله در اکثر برنامه هایی که تو خندوانه حضور داشتند از مقایسه بین نسل حاضر و نسل خودشون صحبت کردند و اینکه نسل گذشته قانع بودند و بچه های نسل حاضر خواهان همه چیز برای خودشون هستن..

اما...

یه چیز در بین برنامه های ایشون همیشه فراموش میشه.. اینکه شما نماینده نسل سابق هستین .. آیا فکر می کنین بچه های امروز در آینده جوابی برای سوالای شما نخواهند داشت ؟

میگین بچه ها پر توقع شدن.. درست.. اما فکر نمیکنین این پر توقع شدن بچه ها از خودتون نشئت میگیره ؟

بچه ای که نه خواهری داره نه برادری.. پدر و مادرش هم حوصلشو ندارن.. مجبوره که خودش رو تو اسباب بازی ها غرق کنه تا شاید محبتی که ازش دریغ داشتین رو با روح دادن به اسباب بازی هاش بدست بیاره..

ما نفهمیدیم بالاخره تکنولوژی خوبه یا بد ؟ اگه بده چرا پدر مادر ها گوشی های لمسی 5-6 اینچی به دست دارن و بچه ها رو به این سمت و سو سوق میدن که خودشون راحت به کارهای شخصی شون با گوشی برسن  ؟ اگه خوبه چرا بودن تبلت در دستان بچه ها به عاملی برای پوزخند به بچه ها شده ؟ میزان سرگرم شدن بچه ها با گوشی و تبلت و بازی های رایانه ای نسبت معکوس داره با وقت گذاشتن پدرها و مادرها واسه اونها

بچه ای که حرص داشتن تمام اسباب بازی های دنیا رو داره.. واسه اینه که مـــــا اینطور بارش آوردیم.. ما وسعت دنیــاش رو تا حد داشتن تمام اسباب بازی های دنیا کوچیکش کردیم..

عزیزان ! بچه های امروز رو با بچه های دیروز مقایسه نکنید.. اگر هم قراره مقایسه ای باشه.. مقایسه باید در ظرف زمان و مکان اتفاق بیفته نه تنها مقایسه ابزارها! 

 

آقای ژوله و دوستایی که به حرف های به حق آقای ژوله میخندین.. حواستون باشه که شما به بچه‌های امروز نمیخندین.. بلکه نیشخندتون متوجه و معطوف به خودتونه.. چرا که خودتون این شرایط مضحک و خنده دار رو به وجود آوردین.

بچه‌ها در این واقعه تلخ مفعول واقع شدن.. لااقل اینو یادمون باشه !

 

پ ن :

شاید که باید به این موضوع بیندیشیم که سمت و سوی تکنولوژی از ابتدای انقلاب این صنعت، درست پایه ریزی نشده و هر روز بیشتر از دیروز به واگرایی و بیگانه شدن آدما.. کوچیک و بزرگ.. از هم منجر میشه!

 

راستی خندوانه رو میبینین ؟ کمدین مورد علاقتون ؟؟

امین کربلایی زاده عالی بود :)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۱۴
  • ۱۲۰ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">